quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:22 schreef teigan het volgende:
terugvindpostje...
Maeghan, hier nog zo'n "slappeling" hoor... Ik ben sinds december 2004 aan het afvallen, en zit nu pas op 10 kilo...
Maar ik zie het maar zo, het blijft er nu wel echt af...
Ik heb ooit tegen vriendje geroepen dat ik aan het eind van de zomer heel blij zou zijn als ik 85 kilo zou wegen...
Ik ben er bijna, en dan zie ik wel hoe ik de winter doorkom, afvallen wil dan bij mij sowieso minder.
Potverdorie Riann, daar gaat je witte trouwjurkquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:04 schreef Riann het volgende:
Ik ben gister dus naar peter geweest en daar blijven slapen tot vanmorgen.hij had een heerlijke pasta gemaakt met spinazie en met boursin kaassausje erbij en zonnebloempitjes erin
een heerlijke salade erbij. Wijntje erbij kaarsjes erbij. Het was perfect. Heerlijke lange avond en nacht gehad. Hij zoent echt hemels. De rest ook als jullie begrijpen wat ik bedoel. Die calorietjes zijn er dus wel weer af verbrand.
![]()
![]()
![]()
Die kan dan naast die van jouquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:22 schreef Troel het volgende:
Potverdorie Riann, daar gaat je witte trouwjurk![]()
Ja maar ik neem geen wit omdat het niet staatquote:
Yeah rightquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:42 schreef Troel het volgende:
Ja maar ik neem geen wit omdat het niet staat![]()
Ik ben heel erg netjes enzoquote:
Niet iedereen is zoals jijquote:
Nee da's waar, jij staat al in Boe's lijstjequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:58 schreef Riann het volgende:
jah wel jammer van die witte trouwjurk haha hmmmz.... al zou ik toch al niet meer in het wit mogen trouwen![]()
ja weet ik hahaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee da's waar, jij staat al in Boe's lijstje
Ik trouw gewoon nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:59 schreef Troel het volgende:
Niet iedereen is zoals jij![]()
Ik vertel je nooit weer wat![]()
Maar je hebt geen problemen met een jurk en je hoeft ook geen bruidsjonkertjes om te kopen met Happy Mealsquote:
Dat is ook alleen maar voor de tijgersquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maar je hebt geen problemen met een jurk en je hoeft ook geen bruidsjonkertjes om te kopen met Happy Meals![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |