Dat is ook wel te zien inderdaad.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:18 schreef Troel het volgende:
Die foto met het mooie randje is door pea4fun gemaakt na de operatie, anderen zijn voor de operatie.
Geweldig toch! Ik zou ook wel voor het einde van dit jaar onder de 80 willen komen, maar ik heb geen idee hoe hard het kan gaan. De eerste 15 kilo's waren toch zeker wel makkelijker dan de tweede denk ik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:52 schreef Maeghan het volgende:
Ik ga maar weer eens een poging doen om onder de 80 kilo te komen. Dat wil al een jaar niet, maar ik ben die 82/83 kilo ondertussen aardig zat. Ik wil onder de 80, voor de kerst, dan kan ik begin volgend jaar weer onder de 80 komen =P
Edit: en met dat ik dit typ denk ik, huh, 80, was het niet 90? Moet ik eht niet even nakijken? Eh.![]()
Dus nou ga je niet mee?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:53 schreef Troel het volgende:
Tsss, ik had net toch echt een post gemaakt dat het kaartje voor Slagharen binnen was, is mijn post weg
Oké.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:55 schreef Troel het volgende:
Jeps, begin van de grafiek. 20 september 2005 was de grote dag voor Rewimo en mij. Mijn dag begon al om 8:00 uur 's ochtends, die van Rewimo wat later
Haha, ik ben nog niet eens bij de eerste 15... *zucht*quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:56 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Geweldig toch! Ik zou ook wel voor het einde van dit jaar onder de 80 willen komen, maar ik heb geen idee hoe hard het kan gaan. De eerste 15 kilo's waren toch zeker wel makkelijker dan de tweede denk ik.
Dat lijkt me toch wel eens lastig met feestjes ofzo. Het zou ook mijn grootste bezwaar zijn tegen zo'n maagband. Maar waarom neem je maar 80% van de voedingsstoffen op? Doet iedereen dat of is dat iets van de maagband?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:58 schreef Rewimo het volgende:
Nee, bunkeren zoals voorheen lukt niet meer. Maar ik vind wel dat ik alweer redelijke hoeveelheden kan eten. Op zich moet dat ook wel want je neemt maar zo'n 80% van de voedingsstoffen meer op.
Da's waar maar ik ben ook met meer begonnen hè.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:59 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Haha, ik ben nog niet eens bij de eerste 15... *zucht*
quote:Ik ehb er de laatste tijd ook niet veel voor gedaan hoor. Vorig jaar wel, maar toen lukte het niet meer. Toen had ik geen zin meer. Toen ging ik sporten en lukte het ook niet en toen was ik helemaal gedemotiveerd. Nu ben ik het zat, en vind ik dat die twee of drie kilootjes er heus wel af moeten kunnen. Misschien denk ik er volgende week wel weer anders over hoor, gelukkig verander ik namelijk niet zo vaak van gedachten...
Lukt mij ook niet hoor.quote:Drie kilootjes voor de kerst moet lukken. Nou ja, eigenlijk voor november zelfs trouwens, want in november ben ik jarig en dan ligt overal het sinterklaasspul al en ondanks lijnen en principes van geen sinterklaasspul voor sinterklaas in nederland is lukt het me NOOIT om van de chocoladekruidnootjes en marsepein af te blijven.
Langzaam maar zeker!quote:Nou ja, ik ben gewoon een slome, ongemotiveerde slapjanus.Die nog niet eens twaalf kilo, daar heb ik al twee of drie jaar over gedaan geloof ik.
![]()
Wij hebben geen maagband, maar een scopinaro-operatie gekregen. Daarbij wordt de maag verkleind en het laatste deel van de dunne darm op de maag aangesloten. Zo kun je minder eten en wordt er ook nog eens minder opgenomen van hetgeen je eet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:03 schreef p-etr-a het volgende:
Dat lijkt me toch wel eens lastig met feestjes ofzo. Het zou ook mijn grootste bezwaar zijn tegen zo'n maagband. Maar waarom neem je maar 80% van de voedingsstoffen op? Doet iedereen dat of is dat iets van de maagband?
Nee, juist met een barbecue kan ik belachelijk veel eten. Dat vlees vliegt erdoor. Ik moet vaak naar het toilet, maar kan net zoveel eten als een anderquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:57 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Oké.Dan ben je dus in nog geen jaar tijd meer dan 60 kilo kwijt... Fantastisch.
Wat ik me afvraag is wel of je nog kan bunkeren. Als je bijvoorbeeld een barbecue hebt, zit je dan niet ook ontzettend snel vol?
Bedoel je dat je het heel snel verbrandt?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, juist met een barbecue kan ik belachelijk veel eten. Dat vlees vliegt erdoor. Ik moet vaak naar het toilet, maar kan net zoveel eten als een ander
Nou, het wordt dus nauwelijks verbrand. Vetten en dergelijke worden nauwelijks meer opgenomen. Vlees verteerd al vrij snel en het vet wordt niet opgenomen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:29 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Bedoel je dat je het heel snel verbrandt?
Ah op die manier ja! Lijkt me wel relaxt, allemaal vlees en vettigheid eten zonder het op te nemen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, het wordt dus nauwelijks verbrand. Vetten en dergelijke worden nauwelijks meer opgenomen. Vlees verteerd al vrij snel en het vet wordt niet opgenomen.
Nou, kom maar eens ruiken als ik op het toilet zit, dan piep je wel andersquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:31 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ah op die manier ja! Lijkt me wel relaxt, allemaal vlees en vettigheid eten zonder het op te nemen.
Owjee...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:32 schreef Troel het volgende:
Ow, en mijn pakket is binnen! Nu kan ik jullie allemaal gaan vervelen met voedingsleerdingen!
Ah, onze nieuwe Sonja-Bakker-in-spé!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:32 schreef Troel het volgende:
Ow, en mijn pakket is binnen! Nu kan ik jullie allemaal gaan vervelen met voedingsleerdingen!
jij mag volgende week al!!! ik wil ookquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:42 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb van het weekend lekker gegeten... En veel te veel alcohol... kortom mijn gewicht heeft er weinig baat bijMaar goed, volgende week donderdag begint de volleybaltraining weer
![]()
Ja, bij mij ook. Heb in de winter altijd reuzachtige honger, tot op het punt van 'ik hoop maar dat er geen politie te paard langsloopt vandaag'.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:22 schreef teigan het volgende:
terugvindpostje...
Maeghan, hier nog zo'n "slappeling" hoor... Ik ben sinds december 2004 aan het afvallen, en zit nu pas op 10 kilo...
Maar ik zie het maar zo, het blijft er nu wel echt af...
Ik heb ooit tegen vriendje geroepen dat ik aan het eind van de zomer heel blij zou zijn als ik 85 kilo zou wegen...
Ik ben er bijna, en dan zie ik wel hoe ik de winter doorkom, afvallen wil dan bij mij sowieso minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |