Wat is dit nu weer voor een onzin? Wat is de toegevoegde waarde van minder sigaretten in een pakje?quote:Beste Camel-roker,
Recente belasting verhogingen hebben sigaretten flink duurder gemaakt. Nu hebben veel Camel-rokers ons laten weten dat zij de voorkeur geven aan minder sigaretten per verpakking tegen een lagere prijs. Aan deze wens komen wij graag tegemoet met een pakje met een inhoud van 23 sigaretten die bij alle varianten de Box 25 vervangt.
De prijs per sigaret blijft gelijk. U krijgt dus binnenkort 23x dezelfde Camel-kwaliteit voor de aantrekkelijke prijs van ¤ 4,25. Tegelijkertijd zullen de Camel Box 20 varianten vervangen worden door box 19.
Wij danken u voor uw keuze voor Camel.
Dat zou natuurlijk goed kunne, daar heb ik nog niet eens bij stilgestaanquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:08 schreef mikieee1 het volgende:
Straks kost het pakje weer 4,60, alleen dan heb je 23 sigies.
Dat bedoelen ze.
Dit omdat mensen dan niet meer dan 4,60 hoeven te betalen, alleen wel 2 peuken inleveren
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:08 schreef Veletta het volgende:
Dan rook je maar die 7 troep van de Aldi, 25 cig's voor 3,85 volgens mij.
Of PalMall, 19 voor 3,-
Het gaat erom dat er minder sigaretten in een pakje zitten terwijl het dus niet eens echt goedkoper is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:15 schreef -skippybal- het volgende:
Lekker boeiend zeg, 0.08cent duurder![]()
Daar voor moet je niet op de tabaksindustrie zeiken maar die kraaien die daar in Den Haag zitten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:16 schreef ivetje het volgende:
[..]
Het gaat erom dat er minder sigaretten in een pakje zitten terwijl het dus niet eens echt goedkoper is.
Niet zo zeuren, wees blij dat je niet in Ierland woont.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:20 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Daar voor moet je niet op de tabaksindustrie zeiken maar die kraaien die daar in Den Haag zitten.
Het enigste waar ik over zeur zijn mensen die zeuren dat ze 0.08 CENT meer moeten betalenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, wees blij dat je niet in Ierland woont.
Voor 1 sigaret maakt dat idd niet uit, maar op een heel pakje of een hele slof loopt dat al aardig op. Zeker als je bedenkt wat er in 1 jaar doorheen gaat...en ja, dat doen we idd zelf. Maar drank wordt ook niet elk jaar duurder en duurder. De gok-automaat blijft ook altijd 1 of 2 euro of hoeveel het ook is...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:38 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het enigste waar ik over zeur zijn mensen die zeuren dat ze 0.08 CENT meer moeten betalen![]()
Hey gast, wat wil je nou horen? Dat het te duur is? Je kunt ook zelf tabak gaan verbouwen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:59 schreef thaduck het volgende:
Trek net een fijn pakje Camel open en kom het volgende briefje tegen:
[..]
Wat is dit nu weer voor een onzin? Wat is de toegevoegde waarde van minder sigaretten in een pakje?
Snel uitgerekend:
Huidige prijs is ¤ 4,60 per 25 sigaretten = ¤ 0,184 per sigaret
Toekomst is ¤ 4,25 per 23 sigaretten = ¤ 0,18478 per sigaret
Ofwel, dit is zowiezo al niet even duur. Tevens, waarom zou iemand liever een pakje van 23 kopen dan van 25? Volgens mij is 25 al jaren ingeburgerd en zijn er zelfs mensen (zoals ik) die er bewust voor kiezen om er 25 in een pakje te hebben. Tevens is er volgens mij al even geen verhoging geweest van de prijs, athans, niet dat ik weet. Nog even en we kopen sigaretten net als sigaren per stuk
Ik vind ut maar vreemd iig...
Mensen die zeuren dat roken slechts is en bla bla gaan maar lekker in een ander topicje blaten, die discussies hebben we al genoeg gehad in deze maatschappij en op Fok
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |