Wij zeggen van neequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:04 schreef Curious-PB het volgende:
Gister met de webcam een liedje van Opeth opgenomen...
Vinden jullie het als gitaristen nog wat of zeggen jullie van nee?
http://www.youtube.com/watch?v=_50VODyhtU8
![]()
Dude...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:32 schreef VaderJacob het volgende:
Ik ken het nummer ook niet. Het ziet er wel goed uit.
Maar persoonlijk heb ik nooit het gedult om zoiets 3 minuten vol te houden.
Ik kan wel 3 minuten een mooi liedje spelenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:33 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Dude...
Ik hoop dat je niet in een band speelt... als je niet 3 minuten een mooi liedje kan spelen...
GA TOCH BASSEN!
Rustig en langzaam kan ook heel erg lekker zijn, zeker als je het een beetje afwisseltquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:35 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ik kan wel 3 minuten een mooi liedje spelen![]()
Maar ik heb een andere definitie van mooi.
Edit: Wat ik dus bedoel is dat ik het graag wat sneller en wat harder heb.
Bij mij zijn ze allemaal precies 3:00 minutenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:01 schreef VaderJacob het volgende:
Bij mij rond de 3 minuten. de 1wat langer als de ander.
No shitquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:54 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze allemaal precies 3:00 minuten![]()
![]()
Zeker vlak na de solo...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:03 schreef Desensitized het volgende:
Jep, met 3 minuten is hij het zat en klikt hij naar de volgende.
Ik heb geen werk meer en ik ga studeren dus ik heb nog wat weekjes vrije tijdquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:05 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Zeker vlak na de solo...
===
Maar ehh hoe komen jullie aan zoveel tijd om de hele dag door te posten??? Hebben jullie geen werk of andere bezigheden (gitaar spelen bijv.) ofzo?
Voor het geld hoef ik het niet te doen. en ik was wel toe aan wat vakantie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:08 schreef Gitarist het volgende:
Ja ok... maar ik doelde idd meer op VaderJacob en andere de hele dag aanwezige lui...
Ik heb na een weekje vakantie gehad te hebben vandaag weer de arbeid opgepakt... a.s. Vrijdag vrij gevraagd, want dan komt m'n nieuwe gitaar
Een aantal posts geleden, in het vorige topic: Het gitaristentopic Nr. 71: Jorikjet is niet sexy!!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:12 schreef Desensitized het volgende:
Wat voor gitaar? Foto?
Niet dat ik last van je heb ofzo hoor, maar ik vraag me af hoe mensen aan zoveel tijd komen...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:13 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Voor het geld hoef ik het niet te doen. en ik was wel toe aan wat vakantie.
Als ik straks weer studeer zal ik niet heel de dag hier rondhangen maar kom ik jullie savonds met mijn aanwezigheid verblijden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |