Dat is een vraag die alleen aan de orde komt wanneer ik verdacht word van een misdrijf. Daar zul je dus niet het antwoord op weten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben jij toerekeningsvatbaar volgens het rapport.
Doktersadvies danquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is een vraag die alleen aan de orde komt wanneer ik verdacht word van een misdrijf. Daar zul je dus niet het antwoord op weten.
Als een dokter adviseert tot een behandeling (om het even welke), zou jij die onder dwang willen uitvoeren?quote:
Als het essentieel is voor je genezing en je doet het niet vrijwillig, dan wel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als een dokter adviseert tot een behandeling (om het even welke), zou jij die onder dwang willen uitvoeren?
Gevaarlijk. Wanneer ik dus klachten zou hebben dat ik soms angstaanvallen heb, en een arts raadt aan om een -zepam te slikken en ik doe het niet, zou jij dit met dwang willen toedienen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als het essentieel is voor je genezing en je doet het niet vrijwillig, dan wel.
Het ironische is dat jij bang bent dat ik jou van je angsten probeer te af helpen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gevaarlijk. Wanneer ik dus klachten zou hebben dat ik soms angstaanvallen heb, en een arts raadt aan om een -zepam te slikken en ik doe het niet, zou jij dit met dwang willen toedienen?
Misschien vind ik het middel in dit geval wel erger dan de kwaal.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het ironische is dat jij bang bent dat ik jou van je angsten probeer te af helpen.
Ook als het middel je verlost van je kwaal?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien vind ik het middel in dit geval wel erger dan de kwaal.
In het geschetste geval kan ik me dat dus voorstellen. Maar jij zou dus in dat geval al met dwang willen behandelen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ook als het middel je verlost van je kwaal?
Mits ik jouw genezing voor op stel wel ja, of ik kan het gewoon eenmalig doen om te vragen wat de echte liesje wil.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
In het geschetste geval kan ik me dat dus voorstellen. Maar jij zou dus in dat geval al met dwang willen behandelen?
De echte liesje?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mits ik jouw genezing voor op stel wel ja, of ik kan het gewoon eenmalig doen om te vragen wat de echte liesje wil.
Ja, leuk, als je jarenlang als een zombie wilt leven en zo snel mogelijk een BMI van 38 wilt hebben.quote:
Dat betwijfel ik, waarom zou je niet praten onder invloed van je angsten?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
De echte liesje?In het geschetste geval is er geen sprake van een verminderde wilsbekwaamheid om wat voor reden dan ook. "De echte Liesje" zou net zo goed nee doen als de Liesje van dat moment..
leg uit.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, leuk, als je jarenlang als een zombie wilt leven en zo snel mogelijk een BMI van 38 wilt hebben.![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, waarom zou je niet praten onder invloed van je angsten?
Omdat dat niet zo relevant is, daar die angsten maar op sommige momenten optreden.quote:Gevaarlijk. Wanneer ik dus klachten zou hebben dat ik soms angstaanvallen heb, en een arts raadt aan om een -zepam te slikken en ik doe het niet, zou jij dit met dwang willen toedienen?
Zware psychofarmica hebben vaak zware psychische bijwerkingen. Vandaar dat ik ook een aantal keer heb aangegeven dat het middel wel eens erger dan de kwaal kan zijn.quote:
Vind ik dus van wel, als medicijnen geen bijwerkingen hebben waarom zou ik je dan niet dwingen? Beter gezegd, waarom zou je ze niet willen inslikken? Ook dat is relevant voor een afweging. Vooral als het door een arts is aanbevolen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
[..]
Omdat dat niet zo relevant is, daar die angsten maar op sommige momenten optreden.
Hou dan ook je mond? Waarom kom je me vertellen dat je last hebt van angstaanvallen als je niet behandeld wilt worden?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zware psychofarmica hebben vaak zware psychische bijwerkingen. Vandaar dat ik ook een aantal keer heb aangegeven dat het middel wel eens erger dan de kwaal kan zijn.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zware psychofarmica hebben vaak zware psychische bijwerkingen. Vandaar dat ik ook een aantal keer heb aangegeven dat het middel wel eens erger dan de kwaal kan zijn.
Niet zo schreeuwen hè, jochie?quote:
Alle medicijnen hebben bijwerkingen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vind ik dus van wel, als medicijnen geen bijwerkingen hebben waarom zou ik je dan niet dwingen?
Omdat de bijwerkingen wel eens erg vervelend kunnen zijn. Heb je zelf wel eens zware medicijnen geslikt?quote:Beter gezegd, waarom zou je ze niet willen inslikken? Ook dat is relevant voor een afweging. Vooral als het door een arts is aanbevolen.
Omdat mij van te voren niet bekend is hoe zwaar die behandeling is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hou dan ook je mond? Waarom kom je me vertellen dat je last hebt van angstaanvallen als je niet behandeld wilt worden?
In context plaatsen, remember?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Niet zo schreeuwen hè, jochie?![]()
Ik heb het over bijwerkingen mbt je angst.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Alle medicijnen hebben bijwerkingen.
Jupquote:Omdat de bijwerkingen wel eens erg vervelend kunnen zijn. Heb je zelf wel eens zware medicijnen geslikt?
Ja maar nu martel je mij wel "geestelijk" dat ik er niets aan kan doen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Omdat mij van te voren niet bekend is hoe zwaar die behandeling is.
Dat is eveneens aan mijzelf te bepalen hoe ernstig ik dat vind.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb het over bijwerkingen mbt je angst.
Of onstabiele toestand
Nadat je op de mogelijke bijwerkingen en gevolgen bent gewezen heb je besloten om ze te gebruiken. Had je het Ok gevonden als je daartoe gedwongen was als je ivm de bijwerkingen er van had afgezien?quote:Jup
Dat doe je jezelf aan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja maar nu martel je mij wel "geestelijk" dat ik er niets aan kan doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |