Viespeukenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:30 schreef zjroentje het volgende:
Sheva is het.![]()
En Zlatan walgelijk vinden omdat hij nu Juve verlaat.Nogal wiedes dat hij daar weggaat, hij heeft toch geen enkele binding met die club, hij is een professional. En zijn Cannavaro, Emerson, Vieira, Zambrotta en Thuram ook walgelijk?
![]()
Shevchenko is geen Ajax spits. Hij zou inderdaad wel meer kans van slagen dan van Nistelrooij en Makaaij hebben omdat het een betere en completere voetballer is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:22 schreef daaaaan het volgende:
De 1e wel hoor. Cheva is geen intikker.
Dan kan hij net zo goed bij Ajax blijven want daar moest hij zich ook richting op linksback....quote:
En zal hij waarschijnlijk geen minuut gaan spelen....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:37 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dan kan hij net zo goed bij Ajax blijven want daar moest hij zich ook richting op linksback....
Volgens mij ook.quote:Schilder speelde in de jeugd toch centraal in de verdediging of als verdedigende middenvelder....?
Vertonghen speelde zaterdag toch als linkshalf?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:38 schreef keijz het volgende:
Als linkshalf vond ik hem zaterdag wel beter dan als linksback!
Serieus?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:51 schreef zjroentje het volgende:
Er is wel interesse van een Nederlandse club voor Gravesen ....
Zit toch bij Chelsea? Moet Feyenoord of PSV zijn dan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:51 schreef zjroentje het volgende:
Er is wel interesse van een Nederlandse club voor Gravesen ....
Onder winkelen versta ik flink wat broodjes en een lading Smirnoff,Bacardi-Lemon en Bier.quote:quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:27 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Wat houdt dat winkelen van jullie in dan?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:19 schreef Sethje het volgende:
Hehe nee gek ..... ik slaap de komende 48 uur niet is mijn planning
Hij wilde toch alleen als linkshalf naar Sparta? Bij Ajax is hij volgens mij niet zo eisend.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:52 schreef Nashje het volgende:
Waarom begint Schilder nou weer zo moeilijk te doen? Zoiets snap ik echt niet he. Wees verdomme blij dat je dit jaar bij 't eerste zit, ondankbare hond.
Daar wil hij ook niet op linksback spelen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:27 schreef Omega het volgende:
[..]
Hij wilde toch alleen als linkshalf naar Sparta? Bij Ajax is hij volgens mij niet zo eisend.
Liever niet. Als Henk hem daar neerzet, zal hij zijn best doen heeft ie gezegd...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:28 schreef BoNi het volgende:
[..]
Daar wil hij ook niet op linksback spelen.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:32 schreef Radegast het volgende:
[..]
Liever niet. Als Henk hem daar neerzet, zal hij zijn best doen heeft ie gezegd...
Hij wil alleen niet het stempel linksback opgespeld krijgen.
Je kunt het inderdaad op beide manieren lezenquote:Ten Cate zegt op de website Highlow.nl dat hij 'redelijk tevreden' is over Schilder. "Ik vind het alleen jammer dat hij uitgesproken heeft dat hij geen linksback wil spelen", verduidelijkt de Ajax-coach, die de houding van het talent niet zo goed begrijpt. "Ik ken Robbert nog niet heel lang, maar de keren dat hij daar gespeeld heeft in de voorbereiding heeft hij zijn positie heel goed ingevuld."
Schilder zal voorlopig niet meer als linksback door de technische staf worden gebruikt. Dat verkleint zijn kansen op speelminuten. "Ik voel er weinig voor om spelers tegen hun zin ergens neer te zetten", aldus Ten Cate. "Als een speler geen plezier heeft, dan moet hij dat zeker niet doen. Ik wil geen spelers hebben die tegen hun plezier dingen doen. Dat gaat ten koste van het uiteindelijke resultaat. Hij geeft er de voorkeur aan daar niet te spelen, dan is het wat mij betreft klaar. Ik had alleen liever gehad dat hij het tegen mij had gezegd en niet op televisie."
Wel een verwend joch. Kan hij in ajax 1 spelen doet hij het niet. Desnoods begint hij toch als linksback maar loopt hij stiekum als de wedstrijd is begonnen naar zijn eigen favoriete positiequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:35 schreef BoNi het volgende:
[..]
[..]
Je kunt het inderdaad op beide manieren lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |