Het is dan ook een zwaar overdreven bericht. Wikipedia zegt:quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:51 schreef Deetch het volgende:
Dat dempt best aardig dan 15 km afstand want ik heb er ook niets van gemerkt.
quote:Groningen verwoest door aardbeving
Ja precies, maar dit is dan wel de zwaarste tot nu toe in Groningen. Toch wel een txt 101 pagina vermelding waard vind ik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Hier ook niks gemerkt.
Maar zo bijzonder is dat hier ook niet hoor met die gaswinning, je horot het regelmatig.
![]()
Nou, ik voelde het anders echt welquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:50 schreef Genverbrander het volgende:
Die zin "de aardbeving was zo krachtig dat mensen in hun bed lagen te schudden."
![]()
![]()
![]()
Is dat je afwerkplek ofzo?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:15 schreef Sebasser het volgende:
ik zat lekker in een handstoel een actie film te bekijken,
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:15 schreef Sebasser het volgende:
ik zat lekker in een handstoel een actie film te bekijken, en als dan opeens heel je kamer plus stoel beweegd..
Verkapte kijk-mij-goeie-surround-hebben-thuis-als-ik-fils-kijk-postquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou, ik voelde het anders echt wel
ik zat lekker in een handstoel een actie film te bekijken, en als dan opeens heel je kamer plus stoel beweegd..
Was trouwens tegen 7:01 te voelen.
quote:Schadeclaims De NAM, die verantwoordelijk is voor de aardgaswinning in Noord-Nederland, had dinsdagochtend nog geen schadeclaims ontvangen. Bewoners die aantoonbaar schade ondervinden van een beving die wordt veroorzaakt door de gaswinning, kunnen daarvan melding maken bij de NAM. Een onafhankelijk expert bepaalt vervolgens of de getroffene een financiële vergoeding krijgt.
Het KNMI roept getroffenen ook op een enquêteformulier op de website van het meteorologisch instituut in te vullen om een beter beeld te krijgen van de gevolgen van de aardbevingen. nu.nl
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:02 schreef IkWilbert het volgende:
haha, wow 3,5! Dat is een flinke....
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:52 schreef SCH het volgende:
Zijn we tenminste van een stelletje kansloze Fokkers af!
Ik ga toch ook niet zeggen dat alle homo's aids moeten krijgen en een pijnlijke dood moeten sterven.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:52 schreef SCH het volgende:
Ja man, dat was helemaal niet zoquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:39 schreef progrock het volgende:
Tikkie overdreven, hè? "Groningen verwoest"- alsof de hele provincie is weggevaagd!
Midden in de nacht ja! 1993 was dat.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:12 schreef nozem het volgende:
Hoe zwaar was die in ZO-Nederland een aantal jaar geleden? 5,5 ofzo? Toen schrok heel het huis wakker en vielen de schilderijtjes van de muur. Heftig.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:52 schreef SCH het volgende:
die was cool inderdaadquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:12 schreef nozem het volgende:
Hoe zwaar was die in ZO-Nederland een aantal jaar geleden? 5,5 ofzo? Toen schrok heel het huis wakker en vielen de schilderijtjes van de muur. Heftig.
jawel hoor, de hele provincie is in een kilometers diep gat gevallen, ben je er recentelijk niet meer geweest ofzo?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:39 schreef progrock het volgende:
Tikkie overdreven, hè? "Groningen verwoest"- alsof de hele provincie is weggevaagd!
Nee, ik woon er 235 km. vandaan.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:58 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
jawel hoor, de hele provincie is in een kilometers diep gat gevallen, ben je er recentelijk niet meer geweest ofzo?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |