quote:Op dinsdag 08 augustus 2006 00:40 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Eh, meet? Ik weet van niks, maar als het weer het toe laat ga ik ook wel mee :]
Klootvioolquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:15 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dat zijn niet de village people .. Dat is Patrick Hernandez
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:13 schreef Worldbeater het volgende:
Zondag 12.30 ergens verzamelen voor de Utrechtse Heuvelrugmeet !!!!!!!!
![]()
Voor zover ik bijgelezen heb.------>>> misschien dat bvvt ook wel mee wil
Zie de voorwaarden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:31 schreef Makster het volgende:
Je mag ook Donkey aka Arnoud op de lisjt zetten. Die gaat ook mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zie de voorwaarden.
Nee het is niet die gast met die speedboat, dit is die gast met die '98 R1 en amper ervaringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Dit geintje heeft bij elkaar een ¤2290,- gekost. Ik had een "speciale" optie nodig omdat ik erg grote pupillen heb, dit koste een ¤ 500,- extra.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:06 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik (ondanks mijn visuele handicap, lees "bril") nog niet heb gedaan/ durven doen...laseren...mag ik zo brutaal zijn om je te vragen wat dat geintje ongeveer kost??
Dan mag'ie voorop.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:41 schreef Makster het volgende:
Nee het is niet die gast met die speedboat, dit is die gast met die '98 R1 en amper ervaring![]()
Ja, net gechecked. 80% kans op regenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dan mag'ie voorop.![]()
We hebben al 11-12 meeters.![]()
Zal je zien dat het regent.![]()
Het weer voorspellen meer dan 3 dagen van tevoren.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja, net gechecked. 80% kans op regen![]()
Ik ben bang van nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het weer voorspellen meer dan 3 dagen van tevoren.![]()
![]()
We hebben trouwens meerdere meetings gehad met regenvoorspellingen.
Er zijn er maar 2 ècht in het water gevallen.![]()
De sfeer was er niet minder om.![]()
Maar ondanks de voorspellingen overwegend droog dus.![]()
![]()
toch geen echte meetquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:13 schreef Worldbeater het volgende:
Tot nu toe 12 meeters, dat is lang geleden.![]()
Heb jij Riets nummer danquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
toch geen echte meetde HK is niet compleet
![]()
Ah, vermoedde al een grapje, maar die bron is betrouwbaar.quote:
Makster kan wel wat regelen mocht je die zoeken.quote:
2 present, missen er nog maar eentje.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
toch geen echte meetde HK is niet compleet
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |