Dat heb ik ook weleens ja, de flitspaal flitst dan niet eens meer. Dat scheelt!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:51 schreef Sebasser het volgende:
Ik reed laatst 200 over een weg, waar ook iets van 80 stond een paar kilometer verderop.
Slecht aangegeven waar je hard of zacht mag..
Wow, ik vind jou echt cool man, vette shit gek.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:52 schreef Camplo het volgende:
Nee de klacht is dat ze de moeite nemen voor 15 euro te gaan brieven rondsturen terwijl ze vast wel wat nuttigers te doen hebben. 8 km/h te hard rijden is de boete NOOIT hoog, maar vroeger woonden we in Duitsland en 100x geflitst en duurde het zo'n 6 maanden voordat we uberhaupt iets kregen, en we hebben never nooit betaald.
Nu al na 1 maand bericht en dan is ie maar 15 euro. We hebben er van 200 DM zien langskomen vroeger(dat duurde 6 maanden)
Dat is toch pas tegen de 245 ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:17 schreef power_bram het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens ja, de flitspaal flitst dan niet eens meer. Dat scheelt!![]()
Dat halen alleen de Lamborghini en de Ferrari van vaders...quote:
Achteraan in de rij dan...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:26 schreef Vinno het volgende:
[..]
Wow, ik vind jou echt cool man, vette shit gek.
flitspalen doen het nog prima bij 200quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:59 schreef power_bram het volgende:
[..]
Dat halen alleen de Lamborghini en de Ferrari van vaders...![]()
![]()
![]()
Mijn Audi A8 en VW Touareg halen maar 230![]()
![]()
en bij 200 flitst 'ie niet meer!
![]()
Gelukkig zie ik jou niet vaak op Fok, dus oneliners van een boer zijn niet interessant.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:00 schreef SimtekF1 het volgende:
verkapte-ik-ben-stoer-want-mijn-vader-is-geflitst-in-duitsland-en-ik-noem-onze-buren-moffen-topic.
Tofquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:52 schreef Camplo het volgende:
Nee de klacht is dat ze de moeite nemen voor 15 euro te gaan brieven rondsturen terwijl ze vast wel wat nuttigers te doen hebben. 8 km/h te hard rijden is de boete NOOIT hoog, maar vroeger woonden we in Duitsland en 100x geflitst en duurde het zo'n 6 maanden voordat we uberhaupt iets kregen, en we hebben never nooit betaald.
Nu al na 1 maand bericht en dan is ie maar 15 euro. We hebben er van 200 DM zien langskomen vroeger(dat duurde 6 maanden)
HAHA JA WANT DA'S ECHT EEN VET GOEIE ENDE ORIGINELE GRAP!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:44 schreef aaipod het volgende:
Duitsers hebbe ook nog wat goed te make hier natuurlijk. Ik zou nog bezwaar aantekenen ook; "Eerst me opa's fiets terug en dan praten we verder"
je wilt dan vast niet aan dat zadel ruiken hé ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:45 schreef Kindervriend het volgende:
Jawel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je wilt dan vast niet aan dat zadel ruiken hé ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |