zie geen plaatje, Filters op het werk he!quote:
ligt misschien aan een filter? Ik zie hem welquote:
moet die formidabele vraag maar even wachten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:03 schreef vanKampen het volgende:
[..]
zie geen plaatje, Filters op het werk he!
Echt jammer, had namelijk een formidabele vraag, maarja, kan hem niet stellen....
Nee, hij staat in m'n picturedinges..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:05 schreef vanKampen het volgende:
kan ik de foto ergens anders bekijken?
nee helaasquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:08 schreef AntonDingeman het volgende:
[afbeelding]
Kun je dit wel zien VanKampen?
net niet goed, niet eens in de richting trouwens!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hongarije, 'Hongarije uber alles'
je word al "kouder"quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:20 schreef theSummoner het volgende:
Het Finse volkslied
das goed!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:21 schreef AntonDingeman het volgende:
Groenland.
dacht ook niet dat het hier om raden ging, maar om weten....quote:
nopequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:25 schreef theSummoner het volgende:
heet het 'Nunarput'?
nopequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:25 schreef AntonDingeman het volgende:
"aviisit"
Heb je er even voor gekeken op Wiki?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:27 schreef theSummoner het volgende:
Verder dan: Nunarput, utoqqarsuanngoravit?(=groenlander)
Nee, ik heb aan het eerste woord het tweede toegevoegd...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:28 schreef vanKampen het volgende:
[..]
het is goed. maar heb je er even voor gekeken op Wiki?
daar staat dit namelijk genoemd als volkslied, terwijl het eigenlijk officieel Nangmineq erinllik heet.....
ok. in orde dan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:30 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Nee, ik heb aan het eerste woord het tweede toegevoegd...![]()
snap je punt. vraag naar het land was eigenlijk genoegquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:33 schreef macondo het volgende:
De vraag naar het land was mooi, maar de titel - dat mag je echt niet van mensen verlangen. Als iemand het toch weet is het trouwens nou ja, verdacht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |