Tuurlijk. En moet die spatie in je mailadres blijven staan?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:54 schreef Asmodian het volgende:
Daf, zou je m'n zin kunnen corrigeren. Het woordje 'in' in de zin "lekker centraal in Utrecht" voegen?
Niet noodzakelijkerwijsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:54 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Tuurlijk. En moet die spatie in je mailadres blijven staan?
Dat scheelt ook voor de leesbaarheid stukken namelijk. En voor spam hoef je je bij gmail niet zo'n zorgen te maken; zit een goed filter op daaro.quote:
Wil jij mijn spambox van gmail zien?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat scheelt ook voor de leesbaarheid stukken namelijk. En voor spam hoef je je bij gmail niet zo'n zorgen te maken; zit een goed filter op daaro.
Dat is het nu al...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:56 schreef geenaam het volgende:
Ik ga ook niet zeggen wie er het dichste bij zit want dan wordt het weer zo'n gokvraag.
Ik weet't. Gmail heerschtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat scheelt ook voor de leesbaarheid stukken namelijk. En voor spam hoef je je bij gmail niet zo'n zorgen te maken; zit een goed filter op daaro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |