Dat is geen familiequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 06:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
Z'n vrouw?
Asmodian +2quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 06:44 schreef Asmodian het volgende:
Z'n broer?
Da's maar goed ook, anders had ik een nog veel dikkere kop nodig om alles in op te slaan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 06:48 schreef Nembrionic het volgende:
Tja..het is gewoon een feitje. Je kunt niet alle feiten weten denk ik dan maar
Je bedoelt dat je lang niet zo goed bent als je denkt te zien?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 06:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee, Nembrio stelt altijd vragen alsof hij te lang geflashed is in El Rubio..
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 06:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bedoeld dat je lang niet zo goed bent als je denkt te zien?![]()
Yay!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 06:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Asmodian +2
Zijn broer Charles
Het leuke is dat het nummer NOOIT op Sam's naam heeft gestaan. Direct vanaf 1960 heeft het op Charles' naam gestaan.
quote:We used to play hide-and-seek during the break on the quad
We had large dreams, cause we were still small then.
One would become a football-player, the other a hero.
We believed in the future, because the teacher had said...
Juust'mquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 06:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Stef Bos Is Dit Nu Later
Klopt, jarenlang bij de Phoenix Suns, sportieve rivaal van Jordan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:02 schreef Nembrionic het volgende:
Charles Barkley van het basketbal
Tuurlijk speelde hij bij de Sunsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Klopt, jarenlang bij de Phoenix Suns, sportieve rivaal van Jordan.
Nembrionic +2
Now, tell us something we didn't already know...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Sorry, ik was naief.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nembrio, heb je gespiekt? Geef het dan even toe.
Ik geloof dat ik dat al deed..binnen een seconde of 4.quote:
Neequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
raffinage?
Um.. ik heb ooit meegedaan aan een spellingwedstrijd op nationale tv en struikelde toen in de finale over het woord 'tutoyeren'. Dat leverde mij een zesde plaats op. Een of andere blonde jongedame met daktanden uit Delft ging er met een joekel van een beker van door. Het vermaledijde woord wordt sindsdien bij mijn familie en vrienden angstvallig vermeden. Valt het per ongeluk toch, door iemand die zich niet aan de code houdt, dan leidt dat vaak tot besmuikt lachen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Now, tell us something we didn't already know...
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Um.. ik heb ooit meegedaan aan een spellingwedstrijd op nationale tv en struikelde toen in de finale over het woord 'tutoyeren'. Dat leverde mij een zesde plaats op. Een of andere blonde jongedame met daktanden uit Delft ging er met een joekel van een beker van door. Het vermaledijde woord wordt sindsdien bij mijn familie en vrienden angstvallig vermeden. Valt het per ongeluk toch, door iemand die zich niet aan de code houdt, dan leidt dat vaak tot besmuikt lachen.
Nee..alhoewel je er wel een filtratiepapiertje voor zou kunnen gebruiken...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:10 schreef geenaam het volgende:
Filtratie?
Weet je hoe lang dat geleden is, makker?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:12 schreef Nembrionic het volgende:
Geen mensen met scheikunde in hun pakket?
Nee...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
viscositeit-scheiding
Voor mij al gauw zo'n 7 jaar geleden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Weet je hoe lang dat geleden is, makker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |