quote:Qunix (www.Qunix.be) zegt:
ik wil meer dan 10.000 hal;en
Qunix (www.Qunix.be) zegt:
daarvoor post ik onzin
Dat mag dus nietquote:Twylight zegt:
in de 1e 15 topics heb ik iets van 1500 gehaald alleen in NB
Twylight zegt:
stiekem ga ik ook voor de 10 000
Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Welkom in nachtbagger.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:34 schreef Tiemie het volgende:
He wat leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wanneer?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:37 schreef Acryl het volgende:
misschien dat me naam-felicitatie-topic als ik jarig ben nog beter loopt(als ik em dan al niet zelf hoef aan te maken)
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:38 schreef Odysseuzzz het volgende:
[afbeelding]
Ik zie het al zei de dokter:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
toen waren dr ook meer usertjes online.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:45 schreef Tiemie het volgende:
Ging wel een stuk sneller, vroegahhh.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:46 schreef PsyCha het volgende:
[..]
toen waren dr ook meer usertjes online.
En die kale maar lullen dat het forum nog steeds groeit.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:46 schreef PsyCha het volgende:
[..]
toen waren dr ook meer usertjes online.
van wat voor soort muziek hou je dan?quote:
van alles. maar toch vooral rockquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:59 schreef Acryl het volgende:
[..]
van wat voor soort muziek hou je dan?
bliep wtfquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:03 schreef Odysseuzzz het volgende:
luisteren doe ik nu naar de bliepmuziek van cerror![]()
nee heb al zat op, en ga zo slapenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:06 schreef Jimbo het volgende:
biertje ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:12 schreef Odysseuzzz het volgende:whahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rot op wittequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:17 schreef Odysseuzzz het volgende:
hoi hoi hoi zeker zeker omdat ik blank ben he?
hhhhmmm.........quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:25 schreef Qunix het volgende:
[..]
KUT
Me PI ([afbeelding]) deed het niet.........
Vergeef je me?
dat ben ik snotaapquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:25 schreef Tomhoog het volgende:
die met die penis
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:27 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
nou vooruit. omdat jij het bent
wat? mijn penis?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:28 schreef PsyCha het volgende:
godver, ik kan het niet zien!
Wat denk je wat ik ben... Check myAT.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:28 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
maar laat ik het niet nog een keer horen he![]()
wat is myAT?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wat denk je wat ik ben... Check myAT.
de mijne is toch veel groterquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:30 schreef Tomhoog het volgende:
ik heb je gevonden!
http://themenders.punt.nl/upload/kut-en-lul.jpg
vragen kan altijd!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:31 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
jammer![]()
want dan kon ik om jouw tieten vragen![]()
Veel ONZ posts maar ook wat andere er tussenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:32 schreef Qunix het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/124400
noem het dan gewoon postgeschiedenis. dat is myAT is veel te moeilijk voor mequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:32 schreef Qunix het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/124400
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:34 schreef Qunix het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:33 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
mag ik alsjeblieft je borsten zien?![]()
kapot schieten en op de bbq gooienquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:35 schreef Tomhoog het volgende:
ik wil serieus gaan slapen, hoor ik een fucking haan uit het zuiderpark...
dit is vaker zo
hier wordt je toch ziek van
noobquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:34 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
noem het dan gewoon postgeschiedenis. dat is myAT is veel te moeilijk voor me
ik durf te wedden dat hij in een hok zit en ik heb geen wapenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:35 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
kapot schieten en op de bbq gooien
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:35 schreef Tomhoog het volgende:
ik wil serieus gaan slapen, hoor ik een fucking haan uit het zuiderpark...
dit is vaker zo
hier wordt je toch ziek van
zuiderpark. word je daar niet geboren met een wapen in je hand?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:36 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat hij in een hok zit en ik heb geen wapen
het wordt steeds erger...
eerst hoorde je niet maar het lijkt of de wind is gedraaid ofzo
als ik nou in een of ander boerengehucht woonde kon ik het accepteren..quote:
Hier was gisteren een kut neger die in de lucht 4x schootquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:38 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
als ik nou in een of ander boerengehucht woonde kon ik het accepteren..
maar hier!!
een ambulance om het uur kan nog wel maar een haan!!!!dat is zo'n grafgeluid
Barst trouwens van de negersquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hier was gisteren een kut neger die in de lucht 4x schoot
Trustenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:47 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nee, hij is pleitenNet als ik trouwens.
Slaap hard iedereen.
![]()
hoiquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
hoi hoi ik ben er
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |