Iddquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:25 schreef Mustard_Man het volgende:
Love, it's a motherfucker, huh?
Sorryquote:
JAmaar ik was toen met een meidje waar ik echt verliefd op wasquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:29 schreef cerror het volgende:
Lekker DM, zelfs IK verneuk zoiets niet.
Ja dat zie ik nu ook inquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:33 schreef PsyCha het volgende:
jij bent stom
En was zij verliefd op jou? NEEquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
JAmaar ik was toen met een meidje waar ik echt verliefd op was. daarom had ik toen niets door, maar nu de verliefdheid voor haar zakt en ik deze foto's van die andere zie echt baal
![]()
Dat weet ik helaas nog steeds nietquote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:33 schreef PsyCha het volgende:
jij bent stom
Kansen moet je creeeren (of hoe je het ook schrijft)quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat weet ik helaas nog steeds niet(vind d'r nog steeds leuk, maar ben nu dus wel op zoek naar andere
). Nu had ik mijn kans dus wel gegrepen als die zich voor zou doen
, toen dus niet
.
Achteraf is altijd makkelijk lullen en in dit geval dus ook kut.
Nopequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:40 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
leuk meisje ja, ken het gevoel wel, heb zelf een vriendin dus moet ook soms wat anderen afwijzenmaar je hebt dus geen van beide gekregen?
Ik heb idd wel het idee dat je met vriendin sneller andere meiden aantrektquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:40 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
leuk meisje ja, ken het gevoel wel, heb zelf een vriendin dus moet ook soms wat anderen afwijzenmaar je hebt dus geen van beide gekregen?
Hoe oud is ze dan? Volgens mij heeft ze nog niet eens tietenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:32 schreef DaMook het volgende:
Sorrymaar ik vind meiden van mijn leeftijd nog geen vrouwen, maar ook geen meisjes
Dus noem ik het meiden en enkelvoud meidje
.
jaar of 19/20 denk ikquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:51 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hoe oud is ze dan? Volgens mij heeft ze nog niet eens tieten
Door te zeggen dat ze lelijk is geven we hem indirect steun.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:54 schreef daaaaan het volgende:
Leuke chick hoor, laat ze maar lullen die gasten hier
Daar ben ik ook achterquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Een echte gokker gokt nooit op 1 paard
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:51 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hoe oud is ze dan? Volgens mij heeft ze nog niet eens tieten
Dat denk ik dus ookquote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:00 schreef seto het volgende:
[..]
Door te zeggen dat ze lelijk is geven we hem indirect steun.
Nu denkt hij: "Oh ze is toch lelijk, lekker boeiend.".
Snap je?
Onze hond kwam ook altijd op de restjes af als wij hadden gegeten...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:54 schreef daaaaan het volgende:
Leuke chick hoor, laat ze maar lullen die gasten hier
Half soa-dragend nederland waarschijnlijk.quote:
kutdquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Half soa-dragend nederland waarschijnlijk.
Nou ga je te ver eikelquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:12 schreef cerror het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:10 schreef Aurelium het volgende:
Ey, das mijn zusje sukkel! Blijf met je poten van dr af
Dat meen je niet hequote:
Die soa heeft ze waarschijnlijk danzij jou.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:13 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Nou ga je te ver eikelWaar woon je
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laat haar dit topic zien. Kan topicstarter het helemaal vergeten (ervanuitgaande dat TS zich niet inbeelde dat ze hem leuk vond, want dat kan natuurlijk ook).quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Komop, het was een inkopper.quote:
puik planquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:14 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Laat haar dit topic zien. Kan topicstarter het helemaal vergeten (ervanuitgaande dat TS niet inbeelde dat ze hem leuk vond, want dat kan natuurlijk ook).
Dit soort dingen beeld ik me niet inquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:14 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Laat haar dit topic zien. Kan topicstarter het helemaal vergeten (ervanuitgaande dat TS niet inbeelde dat ze hem leuk vond, want dat kan natuurlijk ook).
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:12 schreef cerror het volgende:
[..]
via viaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat meen je niet he? Je komt iig wel uit de buurt
![]()
Msn me eens als je het meent
Nietquote:
ikweetquote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
ikweet
Helaas
Maar zeg niets tegen d'r heAls je al iets zegt zeg dan maar dat je een keer met d'r opstap wilt en een leuke vriend meeneemt
Ik ga wel mee
Ik zou het toch eens navragen. Volgens mij komt 17 meer in de buurtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:05 schreef DaMook het volgende:
Dat denk ik dus ook. Ik weet het niet zeker aangezien ik d'r meteen afgewimpeld heb ( helaas
) .
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zou het toch eens navragen. Volgens mij komt 17 meer in de buurt
En hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:18 schreef Isdatzo het volgende:
Die rechtse heeft trouwens vroeger ook bij me in de klas gezeten (op die eerste foto)
I knowquote:
Da's ook oud genoegquote:
Jaquote:
Helaas voor jou werk ik fulltime en niet bij een bejaardentehuisquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:27 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Perfecte leeftijd om parttime afwasser te zijn in een Leids bejaardentehuis.
´quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:27 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Perfecte leeftijd om parttime afwasser te zijn in een Leids bejaardentehuis.
Goh wie werkt daar nog meer, en is in opspraak gekomen... En is lid van een bepaalde partij.quote:
Ik had het over 17 en ze kan geen 20+ zijn want dan had ze niet bij Isdatzo in de klas gezetenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
JaDan kan 18 jarig toch goed
(al denk ik dat ze 20+ is
.
Die vriendin van haar zat bij isdatzo in de klas niet zijzelfquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik had het over 17 en ze kan geen 20+ zijn want dan had ze niet bij Isdatzo in de klas gezeten
Tenzij ze zwakbegaafd is
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:24 schreef Xebrozius het volgende:
Daar is een heel Chinees gezin een week mee bezig om dat voor elkaar te krijgen.
Ik ben je echt volkomen kwijt hier.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:34 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Goh wie werkt daar nog meer, en is in opspraak gekomen... En is lid van een bepaalde partij.
Denk niet dat ik degene ben met die ervaring, is het wel?![]()
Die gozer van de NVP, de pedopartij. Martijn Uitdenboogaart oid.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben je echt volkomen kwijt hier.
Dit ging echt ppfffffft! 'over my head'.
Daar ging ik toen dus ook voorquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:46 schreef Kazu het volgende:
Als ik jou was, was ik toch maar meteen voor 't 2e meisje gegaan
Links? Dus die met een uitdrukking alsof ze net haar broek heeft volgescheten naar 5 uur ophouden?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:41 schreef DaMook het volgende:
Ow ik heb btw ook nog 2 foto's van het meidje (collega) waar ik toen verliefd op was (en hevig en nu nog een beetje)
(links)
[afbeelding]
(look links opzich)
[afbeelding]
Owjah van deze hoop ik nog erger dat ze niet op fok komt, dan weet ze het zelf ook
(al d'r collega's weten het tot nu toe behalve zij zelf
) Kan natuurlijk ook positief uitpakken, maar daar gok ik niet op
.
En die werkte op z'n 23 als parttime afwasser in het bejaardentehuis?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:47 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Die gozer van de NVP, de pedopartij. Martijn Uitdenboogaart oid.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Links? Dus die met een uitdrukking alsof ze net haar broek heeft volgescheten naar 5 uur ophouden?
hij is een pedofielquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En die werkte op z'n 23 als parttime afwasser in het bejaardentehuis?
Eensquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:54 schreef Nembrionic het volgende:
Die met het donkere haar is veel leuker
Ik snap hem wel hoorquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:55 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
hij is een pedofielDat was de strekking van mijn post
Misschien moet je het allemaal nog eens lezen want dat slaat echt nergens opquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:55 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
hij is een pedofielDat was de strekking van mijn post
Godsalletering, en ik ben nog zo dom om zo slim te doen ookquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien moet je het allemaal nog eens lezen want dat slaat echt nergens op
Volgens mij wilde je op iemand anders reageren
Sorry...maar niet iedereen is zó op de hoogte van Pedo-Tijn.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:01 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Godsalletering, en ik ben nog zo dom om zo slim te doen ook.
DaMook gaf aan 23 te zijn, dat geval ziet er uit als 17. Dus maak ik een opmerking over parttime afwasser omdat de grote naam achter de PNVD daar ook werkte. Niet het werk, niet de naam, niet de functie die er toe doet maar zijn seksuele voorkeur. PEDOFIEL... Net zoals een 23 jarige een 17 jarige niet hoort te karnen...
Als je hem uitlegt is ie niet meer leukquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:01 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Godsalletering, en ik ben nog zo dom om zo slim te doen ook.
DaMook gaf aan 23 te zijn, dat geval ziet er uit als 17. Dus maak ik een opmerking over parttime afwasser omdat de grote naam achter de PNVD daar ook werkte. Niet het werk, niet de naam, niet de functie die er toe doet maar zijn seksuele voorkeur. PEDOFIEL... Net zoals een 23 jarige een 17 jarige niet hoort te karnen...
Ik legde hem ook even uit omdat ik aan mezelf begon te twijfelen... Of ik nou idd wel zo duidelijk was.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:04 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als je hem uitlegt is ie niet meer leuk
En dat was je dus niet...in eerste instantiequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:05 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik legde hem ook even uit omdat ik aan mezelf begon te twijfelen... Of ik nou idd wel zo duidelijk was.
Zender - boodschap - Ontvangerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat was je dus niet...in eerste instantie
Jij wordt mijn favo fokken!quote:
Jezus, kom op. Je had het toch over chicks?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:41 schreef DaMook het volgende:
Ow ik heb btw ook nog 2 foto's van het meidje (collega) waar ik toen verliefd op was (en hevig en nu nog een beetje)
(links)
[afbeelding]
Uhhh,,, ok, best toevallig dat ik uitgerekend dit topic op de frontpage zie staan en er ook nog op klik...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:41 schreef DaMook het volgende:
(links)
[afbeelding]
(look links opzich)
[afbeelding]
Owjah van deze hoop ik nog erger dat ze niet op fok komt, dan weet ze het zelf ook
(al d'r collega's weten het tot nu toe behalve zij zelf
) Kan natuurlijk ook positief uitpakken, maar daar gok ik niet op
.
Lol, inderdaad.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 06:50 schreef Sakura het volgende:
"ja lieve M, ik ben enorm verliefd op je, je bent wel is waar tweede keus, omdat ik een nog leukere meid inmiddels afgewezen heb en haar nergens meer kan vinden, maar ik wil toch verkering met je"
Ja, daar ga je echt mee scoren![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:24 schreef Xebrozius het volgende:
Ik wist niet dat ze spijkerbroeken nog maakten in die maat... Daar is een heel Chinees gezin een week mee bezig om dat voor elkaar te krijgen.
EELSquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:25 schreef Mustard_Man het volgende:
Love, it's a motherfucker, huh?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |