Dat is mijn kont!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Tof, succes enzo, en laat ze je meest aantrekkelijke kant zien.
Dan weet je wat je te wachten staatquote:
Ik ga ze moonen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan weet je wat je te wachten staat.
Succes verzekerd. Maar je moet natuurlijk ook wel een charmant praatje achter de hand hebben, voor het geval je een sollicitatiemevrouw hebt, die anders alleen maar jaloers wordt op een aantrekkelijk achterwerkquote:
In een museum op de afdeling collectiebeheer.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat voor stageplek is het eigenlijk?
(Als je dat kwijt wil)
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Is die nóg aantrekkelijker dan je voorkant!![]()
Dat belooft dan wat!
Succes.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:36 schreef Augustina het volgende:
Ik heb vanmiddag een sollicitatiegesprek voor een stageplek. Ben nog zenuwachtig ook.![]()
Succes!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:36 schreef Augustina het volgende:
Ik heb vanmiddag een sollicitatiegesprek voor een stageplek. Ben nog zenuwachtig ook.![]()
Tof! En gefeliciteerd!quote:
Niet tof, en niet gefeliciteerdquote:En een parkeerboete.![]()
De tactiek de we hebben besproken heeft gewerkt, dusquote:Maar de directeur was een toffe peer en wilde me graag hebben.Ik ga er in oktober nog eens heen voor de details. En dan vanaf half november ga ik er mijn steentje bijdragen.
Gefeliciteerd ik niet meer.quote:
Yupquote:
Eerst nog mn opleiding afmakenquote:
Goeiegrutten! Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Eerst nog mn opleiding afmakennog een maandje of 3 ik schiet niet op .. al 9 jaar bezig
!
Huh, je bent 25. Studeer je al vanaf je 16e?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Eerst nog mn opleiding afmakennog een maandje of 3 ik schiet niet op .. al 9 jaar bezig
!
MBO 4 jaar --> HBO 3 jaar --> Univ. 2 jaar samen 9quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:16 schreef wyccie het volgende:
Claudia, ik heb Bidden wij voor Owen Meany gelezen (Nederlandse vertaling dus). Toen ik het uit had, was ik zo verdrietig dat ik het uit had, dat ik geen ander boeken meer wilde lezen![]()
Maar dat is gelukkig nog wel goed gekomen. Owen is een held!
[..]
Huh, je bent 25. Studeer je al vanaf je 16e?
Oh, dat heb je dan snel gedaan. Niks te klagen. Hartstikke knap hoor!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:31 schreef Bosbeetle het volgende:
MBO 4 jaar --> HBO 3 jaar --> Univ. 2 jaar samen 9
Ik ken nog 1 ander iemand die dat heeft gedaan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Wow, helemaal "omhoog" geklommen van MBO naar uni, dat zie je volgens mij niet heel veel mensen doen.
4 van mijn beste vriendenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Wow, helemaal "omhoog" geklommen van MBO naar uni, dat zie je volgens mij niet heel veel mensen doen.
Oh, ja, nou, ik ken best een hoop mensen die VMBO gedaan hebben, en daarna of MBO en dan misschien HBO, of HAVO en dan HBO gaan doen, maar nog nooit iemand meegemaakt die doorging tot universitair niveauquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
4 van mijn beste vriendenIk moet zeggen dat ik het nogal veel zie
Dat ga je meer zien ik ben 1 van eersten in het Bacheloris/Master systeem vandaar dat ik de univ. ook in 2 jaartjes kan doen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, ja, nou, ik ken best een hoop mensen die VMBO gedaan hebben, en daarna of MBO en dan misschien HBO, of HAVO en dan HBO gaan doen, maar nog nooit iemand meegemaakt die doorging tot universitair niveau.
Oh dat wist ik niet ... nouja ik hoor het nogal eensquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:42 schreef k_man het volgende:
Kon eerder ook al hoor. Toen ik TU deed konden de HTS-instromers ook een verkorte opleiding volgen van twee jaar.
Ehm, waarom ik? Ik lees erg weinig en ik ken jouw smaak in literatuur niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:51 schreef wyccie het volgende:
K, heb jij leestips voor mij?
Dat klinkt precies als het boek dat ik zoek.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:16 schreef wyccie het volgende:
Claudia, ik heb Bidden wij voor Owen Meany gelezen (Nederlandse vertaling dus). Toen ik het uit had, was ik zo verdrietig dat ik het uit had, dat ik geen ander boeken meer wilde lezen![]()
Maar dat is gelukkig nog wel goed gekomen. Owen is een held!
Ik had het gisteren niet genoemd omdat ik dacht dat jij naar een heel ander soort boek op zoek was. Echt meer een "meeslepend woensdagavond waargebeurd verhaal dramaboek".quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:59 schreef Claudia_x het volgende:
Dat klinkt precies als het boek dat ik zoek.En het staat nog in de kast ook.
Ik denk dat ik eerst maar ooit met een ander Russisch boek begin; De Idioot. Alleen vanwege de titelquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Boekentip: de gebroeders karamazow .. Ik was een half jaar zoet .. in dit boekje van dostojevski 1006 pagina's vol uitgebouwde personage's en 'russische' filosofie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |