480p is een EDtv resolutie. En het is compleet onlogisch dat als je de xbox op widescreen zet je verticaal uitgerekt beeld krijgt (rond word ovaal) op een EDtv.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:05 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
480p is een SDTV resolutie. Vandaar de verstoring denk ik.
[..]
SDTV kan dus ook 4:3 zijn. Als native res. kom je dan dus op 640x480. Vandaar de keuze voor widescreen (704x480).
Ik heb daar heel veel besteld en gepreordert. Je krijgt het gewoon op de release date zonder voor de verzendskosten te hoeven betalen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:53 schreef Wessiej het volgende:
Bij Nedgame zijn nu alle 360 spellen met 15% korting, wil daar dan wel Dead Rising bestellen, maar heeft iemand al eens bij die zaak wat gekocht, krijg je het ook op de release date?
Er staat dat de verzendkosten 2,50 zijn in de algemene voorwaarden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:08 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik heb daar heel veel besteld en gepreordert. Je krijgt het gewoon op de release date zonder voor de verzendskosten te hoeven betalen.
quote:Preorders
1 x Dead Rising Xbox 360 nieuw ¤ 59,99 ¤ 59,99
korting á 15% ¤ -9,00 ¤ -9,00
Totaal Pre-Orders ¤ 50,99
Verzendkosten ¤ 0,00
Totaal ¤ 50,99
Bij preorders niet hoor.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:11 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Er staat dat de verzendkosten 2,50 zijn in de algemene voorwaarden.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:17 schreef twi het volgende:
50,99, dat zal bij gcshop en zuiderpark wel goedkoper worden.
ho es, dan zijn ze goedkoper dan zuiderpark en gcshop.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:13 schreef bluebit het volgende:
ik heb zojuist dead rising bij nedgame besteld...9 euro korting en geen verzendkosten : totaal 50,99 euro = niet duur!
was een goeie tip, dat nedgame!
uit de zojuist ontvangen mail:
[..]
Ik heb een idee dat dat niet zo is.quote:
Hahahahahahaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:23 schreef Wessiej het volgende:
Nee, als jij je 360 terug hebt hebben we allemaal al Gears of War uitgespeeld.
Waardeloze poll zonder een optie nee en misschienquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:17 schreef MMaRsu het volgende:
Tadaa mooie poll
Oke beide is van Roy, 1x Wii is van mij maar van wie is die ander!
MAAK JE BEKEND SCHAVUIT!
Daar issie al
Maar dan is de poll dus niet representatief meerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:33 schreef MMaRsu het volgende:
Zoals ik al zei, als je geen andere next gen console gaat halen stem je niet. Misschien tja daar heb je gelijk in maar fuck it!
Dat zou voor de volledigheid wel zo mooi zijn.. keiharde optie 'NEEE' er bijquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:28 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waardeloze poll zonder een optie nee en misschien
je hebt mijn 2 maanden durende GR:AW bestelling niet meegekregen? En mijn 360 is nu stuk...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik was op vakantie, wat is er gebeurd?.
Dat heet Polls beinvloeden door keuzemogelijkheden te 'vergeten'quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:46 schreef MMaRsu het volgende:
We zien toch allemaal dat de Wii voorstaat
dat lach aan jouwquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:46 schreef Tain het volgende:
[..]
je hebt mijn 2 maanden durende GR:AW bestelling niet meegekregen? En mijn 360 is nu stuk...
*inkopertje* door wie denk jij dat jij je rijbewijs niet gehaald hebquote:
Ah ja, het ligt dus aan mij dat ze bij Zuiderpark geen bestellingen kunnen versturen richting amsterdam? Logisch, maar ga maar weer fijn FIFA ofzo spelen ipv dom te reagerenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
spellen moet je ook afhalen bij Zuiderpark
Spellen moet je eerst lerenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
spellen moet je ook afhalen bij Zuiderpark
Dat eerste wel....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:46 schreef Tain het volgende:
[..]
je hebt mijn 2 maanden durende GR:AW bestelling niet meegekregen? En mijn 360 is nu stuk...
DVD kijken en toen kreeg ik de red ring of deathquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat eerste wel....
Dude, het moet je karma zijn.. Wat heb je gedaan?.
Hmm, das wel kut ja.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:15 schreef Tain het volgende:
[..]
DVD kijken en toen kreeg ik de red ring of death
Om correct te zijn krijgt hij dan "Les Nederlands"quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:14 schreef =HellFire= het volgende:
Whaha. Dat wordt dus Nederlandse lessen nemen met z'n studiefinanciering.
Technisch gezien hebben de boeken Aardrijkskunde ook de correcte Nederlandse spelling, dus daar kan je het ook van leren.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:16 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Om correct te zijn krijgt hij dan "Les Nederlands"
Want een Nederlandse les zou net zo goed 'Aardrijkskunde' kunnen zijn
Welke film?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:15 schreef Tain het volgende:
[..]
DVD kijken en toen kreeg ik de red ring of death
Heel toevallig X-Files season 1...quote:
Omdat de korting bij het afrekeken pas verrekend wordtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:32 schreef Morthill het volgende:
Waarom krijg ik hier te zien dat Dead Rising bij nedgame gewoon 60 eurei is?
wat heeft de ltd versie dan voor bijzonder wat een 150% van de normale prijs rechtvaardigtquote:Dus 50 voor de normale editie betalen of 72 euro voor de ltd editie. kut wat een lastige keuze
Zombie meegeleverdquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:39 schreef bluebit het volgende:
[..]
wat heeft de ltd versie dan voor bijzonder wat een 150% van de normale prijs rechtvaardigt
Je kan meer dan 4 minuten spelen. Imo is de game het waardquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:41 schreef Yankee_One het volgende:
wat heeft de full version van Geometry Wars meer te bieden dan tracked highscores en achievements?
Tin is lastiger te recyclen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:39 schreef bluebit het volgende:
[..]
wat heeft de ltd versie dan voor bijzonder wat een 150% van de normale prijs rechtvaardigt
Ik bid dat ik daarvan een reviewexemplaar krijg. Dan hoef ik alleen maar Dead Rising en Star Trek: Legacy te kopen. De laatste is echt de belangrijkste overigensquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik heb besloten om Dead Rising niet te halen, misschien een keer als die wat goedkoper is. Iedergeval over 3 weken Saints Row
Hahaha, ben je een trekkie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik bid dat ik daarvan een reviewexemplaar krijg. Dan hoef ik alleen maar Dead Rising en Star Trek: Legacy te kopen. De laatste is echt de belangrijkste overigens
laat ik het zo stellenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hahaha, ben je een trekkie..
Live long and prosper.
Dito.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:07 schreef =HellFire= het volgende:
Vrees dat ik toch meer een Star Wars-liefhebber ben.
KotOR was idd van Bioware, maar KotOR II was uitbesteed. En waarom zouden ze geen deel 3 maken voor een van hun beste games?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Als Mass Effect aanslaat zal er niet zo snel een nieuwe Kotor komen denk ik (is van dezelfde makers toch?).
Ik dacht dat ze aan MA werkte omdat ze geen toestemming kregen voor een KOTOR 3 van Lucas Arts.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Als Mass Effect aanslaat zal er niet zo snel een nieuwe Kotor komen denk ik (is van dezelfde makers toch?).
Dan zullen ze eerder doorgaan met een Mass Effect reeks denk ik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
KotOR was idd van Bioware, maar KotOR II was uitbesteed. En waarom zouden ze geen deel 3 maken voor een van hun beste games?
Woon er in de buurt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:08 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik heb daar heel veel besteld en gepreordert. Je krijgt het gewoon op de release date zonder voor de verzendskosten te hoeven betalen.
Geldklopperij.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:23 schreef Atuniel het volgende:
Morgen Pacman op ArcadeLive.. no thank you..
En de aankomende weken:
Aug. 16: Texas Hold ‘em
Aug. 23: Time Pilot
Aug. 30: Scramble
Sept 6: Lumines Live!
KotOR2 was niet van Bioware. Die waren toen bezig met Jade Empire.quote:
Goede reden. Heb hetzelfde met de Dixons.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:53 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Woon er in de buurt.
Mag die gasten niet die er werken laat staan die baas.
Dus koop daar nooit wat.
Ga wel naar Dimensionplus.
Dat's zo.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:58 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Goede reden. Heb hetzelfde met de Dixons.
Maar bij het bestellen heb je er geen last van natuurlijk.
Maar ze blijven met hun vervelende tengels aan je game gezeten te hebben, dus de game stinkt dan als 'ie binnen komtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:58 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Goede reden. Heb hetzelfde met de Dixons.
Maar bij het bestellen heb je er geen last van natuurlijk.
Heh, in Apeldoorn staan ook volkomen klantonvriendelijke lui. Ik bedoel, ze zijn heel aardig maar het lijkt niet alsof ze veel kaas hebben gegeten van hoe je klanten aan dient te spreken e.d.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:53 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Woon er in de buurt.
Mag die gasten niet die er werken laat staan die baas.
Dus koop daar nooit wat.
Ga wel naar Dimensionplus.
Daar is sealen voorquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:08 schreef twi het volgende:
[..]
Maar ze blijven met hun vervelende tengels aan je game gezeten te hebben, dus de game stinkt dan als 'ie binnen komt
Dat heb ik hier in Groningen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heh, in Apeldoorn staan ook volkomen klantonvriendelijke lui. Ik bedoel, ze zijn heel aardig maar het lijkt niet alsof ze veel kaas hebben gegeten van hoe je klanten aan dient te spreken e.d.
Ga er wel altijd heen. Ben nog zo aartsconservatief dat ik graag dingen in winkels koop. Alleen het uitstapje is een goed excuus om mijn hartvaten niet geheel dicht te laten slibben. Ik kan uiteraard ook stoppen met roken....
Namen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:20 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dat heb ik hier in Groningen.
Die zaak zit er al jaren.
Geen idee hoe ze dat doen.
Hoor ook van andere gamezaken in de buurt dat ze erg onvriendelijk zijn.
Dus het ligt niet allemaal aan ons.
Jij bent tevreden met de kantvriendelijkheid.quote:
Mijn excuses. Had even niet goed gelezen en dus niet door dat het over Dixons ging.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:39 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Jij bent tevreden met de kantvriendelijkheid.
Zie dat je ook uit Groningen komt.
Kom toch liever bij DimPlus of Hiepnose in Hoogezand.
Ontwikkeling van deel 1 was ook 2x zo lang. Deel 2 werd binnen 11 maanden in elkaar gezet en verkocht. Wel jammer, want als ze het gewoon hadden afgemaakt....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
KotOR2 was niet van Bioware. Die waren toen bezig met Jade Empire.
Hence kwaliteitsverschil met deel 1..
I know, I know. Obsidian he...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
KotOR2 was niet van Bioware. Die waren toen bezig met Jade Empire.
Hence kwaliteitsverschil met deel 1..
Stonerskwaaltje.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:41 schreef MMaRsu het volgende:
Ben nog steeds niet verder gegaan met Jade Empire. Vind het niet zo'n super diepgaande gameplay eigenlijk. Ik had die hele arena gedaan, was ik daarna dood gegaan. Bleek dat die game tussen de arena gevechten niet auto saved
. Helemaal geen zin meer in nu!
Ik hoop heel erg hard dat deel 3 nog komt... Heel erg.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:29 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
I know, I know. Obsidian he...
Jade Empire
Okequote:
Het enige forum dat ik nog wilde modden. Dus toen ze het vroegen had ik zoiets van waarom ook niet.quote:
En ik?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Daggla! Mod! Hoeveel notes heb ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |