quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:53 schreef M-I-L-F het volgende:
Nigger is toch gewoon engels voor Negert.. het zijn toch Negerts? wat is dit voor een topic.. die [afbeelding] riep zeker..
'klik mij! klik mij!'
Idd, ik moest gewoon!quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:53 schreef M-I-L-F het volgende:
Nigger is toch gewoon engels voor Negert.. het zijn toch Negerts? wat is dit voor een topic.. die [afbeelding] riep zeker..
'klik mij! klik mij!'
dat gevoel ken jij maar al te goedquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:53 schreef M-I-L-F het volgende:
'klik mij! klik mij!'
Ja, maar als je in onze Eskimo kolonie komt wonen hebben we het er niet meer over.quote:
Ehmm..dude wat lul je?quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:51 schreef Rosbief het volgende:
Mensen die negers als niggahs bestempelen.
Beetje meer respect mag best, het zijn tenslotte ook maar mensen nietwaar?![]()
idd, het is tochquote:
Even een cartoon ter verduidelijking van de kwestiequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
idd, het is toch
negerts - dieren - mensen
quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:51 schreef razzberry het volgende:
Nigga Please.
oooeeehhh zo hard!!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:13 schreef LedZep het volgende:
[..]
Even een cartoon ter verduidelijking van de kwestie![]()
[afbeelding]
Ook al zo origineel bezig...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:30 schreef SHE het volgende:
[..]
from what I've heard...
niggahs DO please
Dat vind ik ook wel logisch eigenlijk, het ziet er zo dom uit he zo'n blank pisventje (net als ik) die een neger, nigga noemt. Dat is gewoon in en in triestquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:31 schreef PsyCha het volgende:
[..]
maar als een niet-neger ze zo noemt dan worden ze pissig
whehe. D'r was ook serieus een neger in de VS die Niger (spreek je uit al Nijdjur) heette, maar iedereen noemde hem nigger.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:24 schreef XiChico het volgende:
It's da Niggar family. http://youtube.com/watch?v=mnh3E9RarF4
Aha.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:27 schreef PsyCha het volgende:
[..]
whehe. D'r was ook serieus een neger in de VS die Niger (spreek je uit al Nijdjur) heette, maar iedereen noemde hem nigger.
Hell No!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:35 schreef Woezie het volgende:
Niggahs die! So black folks can take over!
Vooral doen! En dan niet in je kamer achter de pc, maar tegen een Echte Neger.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:49 schreef arneaux het volgende:
Ze noemen elkaar ook zo toch? Dus tja, als ik iemand dan niggah zou noemen moet dat ook kunnen.
Een echte Neger, nee een Beer Neger!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:49 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Vooral doen! En dan niet in je kamer achter de pc, maar tegen een Echte Neger.
Ja, en wat voor blankenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:57 schreef Killaht het volgende:
[..]
Een echte Neger, nee een Beer Neger!
Maar ik amerika zeggen blanken ook nigga tegen elkaar?
Dan kan ik lachen, die negers kunnen niet eens rennen met die broeken die ze aan hebbenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:48 schreef Scandalous het volgende:
Ach op Fok hebben ze allemaal een grote bek, ik zie ze nog niet zo snel nigger zeggen ~*in het echt*~
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |