Nu ben ik wel benieuwd hoe jouw kinderen heten, wil je dat hier delen of liever niet? Of heb ik dat gemist terwijl ik weg was omdat je het over fokkers hebt?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Zwijg stil. Je wil niet weten hoe sommige Fok!kers reageren op de namen van mijn kinderen.
Thanksquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:35 schreef Neleos het volgende:
[..]
Oeh, jij wel. Feliciteerd[afbeelding]
Een kenner! NEMBRIONIC + 1quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:33 schreef Nembrionic het volgende:
Dominos pizza
Ohja, had ik nog niet eens gezien. Jij bent een oldbiequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
ThanksDe helft van jouw posts en dat terwijl ik hier al veel langer rondzwerf
![]()
Waar gaat je tentamen over? Misschien kunnen we er vragen over stellenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:38 schreef Marinus het volgende:
Zo, nog even een paar vraagjes meespelen en dan naar bed, morgen tentamen
Trend: meest unieke namen voor kinderenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd hoe jouw kinderen heten, wil je dat hier delen of liever niet? Of heb ik dat gemist terwijl ik weg was omdat je het over fokkers hebt?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:39 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ohja, had ik nog niet eens gezien. Jij bent een oldbie![]()
Jeanny van Falcoquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
Trend: meest unieke namen voor kinderen
En daar staan vast nog wel meer topics van open.
Zet de drie namen achterelkaar en lees enkel de voorletters.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jeanny van Falco![]()
Waar komt de naam van je dochter vandaan? Dat herken ik niet zo gauw.
Niets mis mee lijkt mequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Trend: meest unieke namen voor kinderen
En daar staan vast nog wel meer topics van open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |