quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:33 schreef NJ het volgende:
[..]
Kijk Bierbroeder, haar topics zou ik nooit sluiten..
Dus onthou het! Hoe bagger mijn topic ook is, NJ en Jogy sluiten hem lekker toch niet!quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:35 schreef jogy het volgende:
Oh, maar shirleytopics zijn er ook niet om gesloten te worden inderdaad.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:42 schreef Rosbief het volgende:
Dat zegt meer over de kwaliteit van NJ en Jogy dan over de kwaliteit van jouw topics.
Ik heb ook nooit beweerd dat mijn topics van hoogstaande kwaliteit zijn.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:42 schreef Rosbief het volgende:
Dat zegt meer over de kwaliteit van NJ en Jogy dan over de kwaliteit van jouw topics.
Mwoah!quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:44 schreef Shirley het volgende:
[..]
Niet helemaal. Jij bent nog maar n00b.
Whehe. Zodat hij hem kan sluiten!quote:
zou wel grappig zijnquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:46 schreef Shirley het volgende:
[..]
Whehe. Zodat hij hem kan sluiten!![]()
Nee, voor het leuke moet één van jullie er toch een slot op kwakken.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:44 schreef Shirley het volgende:
[..]
Niet helemaal. Jij bent nog maar n00b.
Oh, wat moet het toch vreselijk zijn om een bekrompen joch te wezen die niet verder kijkt dan z'n neus lang is.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:47 schreef Bierbroeder het volgende:
Oh, wat is het toch fijn... om een breezah te zijn![]()
Of Stofje, die heeft toch al een vriendin.quote:
Nee. Stofje is zo....stoffig.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:49 schreef NJ het volgende:
[..]
Of Stofje, die heeft toch al een vriendin.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:49 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oh, wat moet het toch vreselijk zijn om een bekrompen joch te wezen die niet verder kijkt dan z'n neus lang is.
Tsja... ik had het kunnen weten. Heeft nóg lang geduurd.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:49 schreef jogy het volgende:
Dit was dan weer te verwachten.
Goed idee, laatste keer dat ik ooit zo'n uitspraak doe trouwens.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:49 schreef NJ het volgende:
[..]
Of Stofje, die heeft toch al een vriendin.
Hij kijkt naar beneden naar z'n lul (die ook niet veel langer is dan z'n neus), waar net de eerste haartjes beginnen te groeien en hij op zoek gaat naar plaatjes van -in zijn optiek- leuke meiden om te kijken wat je nou eigenlijk met dat ding kan.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:49 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oh, wat moet het toch vreselijk zijn om een bekrompen joch te wezen die niet verder kijkt dan z'n neus lang is.
Nee joh doe t toch gewoon zelf, das veel grappiger!quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Goed idee, laatste keer dat ik ooit zo'n uitspraak doe trouwens.
Dat van Shirley en het niet sluiten van eventuele baggeresque topics bedoel ik.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Echt welquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:51 schreef NJ het volgende:
Kwaliteitstopic, dit.
Nou ja, ik vond het wel aardigquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:50 schreef jogy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:51 schreef Shirley het volgende:
[..]
Gezien je leeftijd ligt dit verhaal je nog vers in je geheugen zeker?
Ja maar je maakt misbruik van de gelegenheid en dat is stout.quote:
Nee, dat is niveau Nijntje.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:52 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
![]()
En jij als: Groepsleidster op een kinderdagverblijf weet het vast ook nog wel![]()
Je weet toch dat ik soms een beetje stout ben...quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja maar je maakt misbruik van de gelegenheid en dat is stout.
Naughty girl.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik soms een beetje stout ben...
Ik zit een beetje te fokken.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:53 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, dat is niveau Nijntje.
En als jij nou echt zo'n held bent, kom met een fotoboek en feiten over jezelf, anders ben je nu wel erg makkelijk en vooral zielig bezig.
Ik heb geen flauw idee wat dit zou moeten betekenen?quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:56 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Ik zit een beetje te fokken.
Owja daarom kwam ik 3 jaar geleden naar fok ^^
Dus Shirley ik zeg *box hem* en we gaan vanavond nog ff baggeren?
Ik denk dat dat tegenwoordig de taal onder de tieners is ofzo? Daar zijn wij alweer te oud voor...quote:
Jep, je bent een regelrechte rekel soms.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik soms een beetje stout ben...
Ik werd in de Konmar laatst uitgescholden door een 15-jarige.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:59 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik denk dat dat tegenwoordig de taal onder de tieners is ofzo? Daar zijn wij alweer te oud voor...
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:00 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik werd in de Konmar laatst uitgescholden door een 15-jarige.
Toen heb ik er een vakantiekracht bij moeten halen om het te vertalen..
En toch..het verslapt.. ik ben veel te mild aan het worden...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Jep, je bent een regelrechte rekel soms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |