Moet niet zo heel moeilijk zijn, lijkt me.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
belachelijk, ronduit belachelijk
ik hoop dat ze de flauwe grappen maker kunnen pakken.
Dat doet actionradio toch automatisch, volgens de playlist.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:20 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar om nou meteen Radiohead en andere deprimuziek te draaien.
Tja, dat wordt nu eenmaal aangevraagd...quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:20 schreef SunChaser het volgende:
[..]
zie jij al een deel 10?quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:20 schreef faberic het volgende:
Ja ik denk dat het nu wel duidelijk is dat het geen leuk grapje was. Gaan we hier nog 10 topics over verder?
Kwestie van héle slechte timing dus.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:21 schreef Svensational het volgende:
Niet om lomp te doen, maar als O's moeder nou niet was overleden, had iedereen het een goeie bak gevonden toch? Je weet niet of de grappenmaker van alles op de hoogte was.
hij raakte tijdens de uitzending pas op de hoogte, dus daar zit idd wat in.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:21 schreef Svensational het volgende:
Niet om lomp te doen, maar als O's moeder nou niet was overleden, had iedereen het een goeie bak gevonden toch? Je weet niet of de grappenmaker van alles op de hoogte was.
Dat leg ik je later nog wel een keer uit.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:20 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar goed dan is de mail dus 's middags van iemand anders gekomen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:21 schreef SunChaser het volgende:
Maar hoe kwam t nu zo ineens uit, het is al sinds vanmiddag bekend dat OS zou komen.
Ik heb wel het idee dat het nu extra kut overkomt, diegene heeft het (dat zei ie op irc) niet gedaan om Oversight te kwetsen. Hij wist totaal niet van de situatie waarin Oversight zich op dit moment bevindt, en weet zeker dat hij dit grapje niet had geflikt als hij er wel van wist.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:21 schreef Svensational het volgende:
Kon hij weten, bastaquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:21 schreef Svensational het volgende:
Ja, iedereen kon het weten, maar niemand wist het.quote:
vind ik ook.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:20 schreef Qunix het volgende:
Zeer goede keuzen om de uitzending vroegtijdig te stoppen.
Nou, ik snap wel dat je geen zin meer hebt in Arie Ribbens. Maar ik heb t idee dat de grap helemaal niet bedoeld was op deze manier. Gewoon een hoax, als er geen sterfgeval was, was t leuk geweest.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:22 schreef Nolius het volgende:
[..]
Dat leg ik je later nog wel een keer uit.
Interesseert me geen moer, het staat open en bloot op FOK, puntquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kwestie van héle slechte timing dus.
En inderdaad, eerst maar eens afwachten of diegene van alles op de hoogte was.
Onzin als je een grap uithaalt lees je je goed in en had je dat topic wel gezien lijkt me. Dit kon ie weten of wist ie gewoon!quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:21 schreef Svensational het volgende:
Denk om Zenquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Interesseert me geen moer, het staat open en bloot op FOK, punt
Ikzelf kwam er pas door het vorige FR-topic achter.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Martijn heeft net met Oversight gesproken. Ik kan mezelf voorstellen dat de emoties dan even de overhand hebben. En op zulke momenten wil je gewoon even 'stil' zijn. Ik vind het een goeie keuze. En dat dan de standaard playlist afgespeeld wordt nemen we maar even voor lief...quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nou, ik snap wel dat je geen zin meer hebt in Arie Ribbens. Maar ik heb t idee dat de grap helemaal niet bedoeld was op deze manier. Gewoon een hoax, als er geen sterfgeval was, was t leuk geweest.
Dus trek t jullie niet aan, niemand kon t weten.
Adem in, adem uit, tralalalalaquote:
neequote:Op maandag 7 augustus 2006 22:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Was Mark van den Akker er nog ?
Nee, als je een grap wilt uithalen ga je niet eerst alle 900000 topics oip FOK! lezen omn te kijken of er misschien iets ergs aan de hand is.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:25 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Onzin als je een grap uithaalt lees je je goed in en had je dat topic wel gezien lijkt me. Dit kon ie weten of wist ie gewoon!
Ja, alsof we allemaal heel FOK! kennen, weet je wel hoe groot het is. Vergelijk t maar met als er iemand in jouw straat overlijdt, dat weet je ook niet altijd.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wie doet zich nou voor als OS? Juist, iemand die hem kent en hem dus waarschijnlijk ook 'volgt' op het forum.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, als je een grap wilt uithalen ga je niet eerst alle 900000 topics oip FOK! lezen omn te kijken of er misschien iets ergs aan de hand is.
Lijkt me dan gepaster richting die jongen en zijn overleden moeder om hier verder dan ook geen enorme rel te gaan maken en het hier gewoon bij te laten.quote:
1. hij/zij/het kon het wetenquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:21 schreef Svensational het volgende:
Nee, maar dat telefoongesprek was echt vreselijk Sun.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nou, ik snap wel dat je geen zin meer hebt in Arie Ribbens. Maar ik heb t idee dat de grap helemaal niet bedoeld was op deze manier. Gewoon een hoax, als er geen sterfgeval was, was t leuk geweest.
Dus trek t jullie niet aan, niemand kon t weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |