Moet niet zo heel moeilijk zijn, lijkt me.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
belachelijk, ronduit belachelijk
ik hoop dat ze de flauwe grappen maker kunnen pakken.
Dat doet actionradio toch automatisch, volgens de playlist.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:20 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar om nou meteen Radiohead en andere deprimuziek te draaien.
Tja, dat wordt nu eenmaal aangevraagd...quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:20 schreef SunChaser het volgende:
[..]
zie jij al een deel 10?quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:20 schreef faberic het volgende:
Ja ik denk dat het nu wel duidelijk is dat het geen leuk grapje was. Gaan we hier nog 10 topics over verder?
Kwestie van héle slechte timing dus.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:21 schreef Svensational het volgende:
Niet om lomp te doen, maar als O's moeder nou niet was overleden, had iedereen het een goeie bak gevonden toch? Je weet niet of de grappenmaker van alles op de hoogte was.
hij raakte tijdens de uitzending pas op de hoogte, dus daar zit idd wat in.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:21 schreef Svensational het volgende:
Niet om lomp te doen, maar als O's moeder nou niet was overleden, had iedereen het een goeie bak gevonden toch? Je weet niet of de grappenmaker van alles op de hoogte was.
Dat leg ik je later nog wel een keer uit.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:20 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar goed dan is de mail dus 's middags van iemand anders gekomen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:21 schreef SunChaser het volgende:
Maar hoe kwam t nu zo ineens uit, het is al sinds vanmiddag bekend dat OS zou komen.
Ik heb wel het idee dat het nu extra kut overkomt, diegene heeft het (dat zei ie op irc) niet gedaan om Oversight te kwetsen. Hij wist totaal niet van de situatie waarin Oversight zich op dit moment bevindt, en weet zeker dat hij dit grapje niet had geflikt als hij er wel van wist.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:21 schreef Svensational het volgende:
Kon hij weten, bastaquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:21 schreef Svensational het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |