Je hoeft geen sorry te zeggen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:12 schreef timmie_loots het volgende:
[..]
Heb ik gelezen
Maar het staat er niet duidelijk in. Er staat:
[..]
Nou, ik zie mijn doos met S&W's niet als website met heel veel info. Daarom vroeg ik of dit wel mocht, sorry hoor :S
Nee, ik meende het dus serieus. Er zijn heel veel nieuwelingen die meedoen zonder de OP te lezen en dus ook opzoeken. Maar jij niet. Mijn complimenten.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:12 schreef timmie_loots het volgende:
Heb ik gelezen
Je moet er eens heengaan, da's nog veel mooier.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:17 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb hem opgezocht! Mooie afbeeldingen staan daar bij joh!
Moet dat dan? Het wordt geadverteerd als "Hoogste station van Europa".quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:18 schreef AntonDingeman het volgende:
Ik heb geen verstand van treinen, sorry.
Je kan er inderdaad skieën. Maar da's gevaarlijk hoor. Officieel is het een eenvoudige manier om een weerstation te bereiken.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:18 schreef macondo het volgende:
Wintersportdorp?
Jungfraujoch is de naam. Prachtig. Kost alleen wat knaken om er te komen. En je zit een half uur in een tunnel in de berg.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:21 schreef macondo het volgende:
Jonkfrauhoch of zo?
Prachtig uitzicht, frisse berglucht en lekkere temperaturen.quote:
Om de gletscher die eronder ligt waarschijnlijk.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:24 schreef AntonDingeman het volgende:
waarom staat dat op de unesco world NATURAL heritage site lijst?
Ah sorry dan , dan schoot ik een beetje te snel uit mijn slofquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, ik meende het dus serieus. Er zijn heel veel nieuwelingen die meedoen zonder de OP te lezen en dus ook opzoeken. Maar jij niet. Mijn complimenten.
Oja jij studeert economiequote:Op maandag 7 augustus 2006 22:30 schreef dndiek het volgende:
Adam Smith
Dndiek +1quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:30 schreef dndiek het volgende:
Adam Smith
quote:
Jepquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:32 schreef macondo het volgende:
[..]
Als ik het regeltje over Queen had weggelaten, dan was het vast in één keer genoemd?
Nee, dan was vermoedelijk m'n eerste antwoord iets geweest als "de hand van de onzichtbare man".quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:32 schreef macondo het volgende:
[..]
Dndiek +1
Als ik het regeltje over Queen had weggelaten, dan was het vast in één keer genoemd?
1) die econoom waar je leraar het over hadquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:33 schreef timmie_loots het volgende:
Wie is Adam Smith dan? En wat heeft dat met Queen te maken?
Een econoom ofzo. Heeft niks met Queen te maken. Was beetje misleidend, maar wel een goede vraag opzichquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:33 schreef timmie_loots het volgende:
Vraag maar aan je economieleraar.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:33 schreef timmie_loots het volgende:
Het heeft niets met Queen te maken. Dat was "framing" van de vraag, wilde het even testen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:33 schreef timmie_loots het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |