Sticky topic ... Onder MUZ Bands & Artiesten ?!
Schande hoor dat 'ze' (Bloc Party) zo tussen het overige kaft en koren weggemoffeld word...
![]()
Wie dus zoals in mijn geval de 'zoeken' optie gebruikt van z'n browser terwijl ie op de hoofdpagina van Muziek verkeerd, komt dan idd niets tegen... duh...
Mogelijkwijs omdat ik nou eenmaal géén regelmatige bezoeker ben van Muziek.
Mede omdat ik (blijkbaar) niet elke dag een goed bandje tegenkom...
OF meen dat een bandje (ten onrechte) niet of nauwelijks bekend lijkt te zijn....
Waardoor ik mede dus omdat ik niet vaak veel te melden heb op Muziek, de fout in ga..
wat ook verklaard waarom ik de ins en outs niet ken van dit forum gedeelte.
Als er dan vervolgens ook nog (bij mij bekende) azijnpissers zijn die reageren,
welk zichzelf tot uitmuntende muziek critici opwerpen
(die notabene in een van mijn schaarse vorige muziek topic's ook al liep te zeiken)
hier wedermaal z'n leuterstraal op mij richt dan breekt mijn klomp en dat laat ik nu ook even blijken...
Een goedbedoelde 'dwaling' is ineens iets om (weer) brilsmurf gedrag te vertonen in een topic door ongetekende gestart ?!
Om op een zure wijze iemand ergens op te wijzen als beterweter is iets waar ik een slappe van krijg als goedbedoelende topicstarter.
Waarbij ik dus vind dat (naast het opkrikken van deze z'n postingrate) die persoon beter z'n energie kan sparen voor z'n volgende spritz beurt op eigen titel !
Kortom alle mede Fokkers die ik niet op de korel neem... hartelijk dank voor jullie oprechte verwijzing en posting word gewaardeerd..
En met betrekking tot die ene fokker, mr G..... Loop eens wat minder met je neus omhoog dan ruik je misschien wat je voor je uit straalt en ook richting derden !
Wie weet houd je dan nog mensen over die je goed gezind blijven...
Maaruh Bloc Party .. (nogmaals) TOPPIE !
*edit*
Silent Alarm (Remixed) iemand ?
Vind het zelf een prima 'toevoeging'...
Vooral de remix Helicopter (Whitey version) rocked
[ Bericht 4% gewijzigd door Tiesemans op 07-08-2006 23:47:11 ]