abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 maart 2009 @ 10:49:58 #151
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_67264025
wtf?

1. Waar word je als n00b meteen neergeschoten?
2. Was de tutorial stuk ofzo toen je begon?
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_67265411
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 10:49 schreef mvdlubbe het volgende:
wtf?

1. Waar word je als n00b meteen neergeschoten?
2. Was de tutorial stuk ofzo toen je begon?
Weet ik veel waar het is, tutorial was net klaar. Ik koop iets, dat was een paar jumps weg, dus ik ga daarheen, haal dat ding op en log uit.

Ik log weer in en wil verder gaan met mijn quest, ga naar buiten om terug te vliegen en sta midden tussen lui die elkaar kapot schieten.

Collateral damage....

Ik zal wel iets doms gedaan hebben, maar dan is de leercurve niet zo heel best. Ik heb namelijk geen idee waar ik me wel of niet kan en mag vertonen. Hoe dan ook was ik op vriendschappelijk terrein.
pi_67267907
Als je in High sec. System was zal diegene die jou beschoten heeft worden afgemaakt door de EVE politie(CONCORD)
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  FOK!fotograaf zaterdag 21 maart 2009 @ 15:14:08 #154
151126 angel008
pi_67269345
gok dat ie in low sec bezig was als ik het zo lees..

eindelijk na een tijdje weer inloggen ben benieuwd of mn carrier nog gebruikt kan worden vandaag
  zondag 22 maart 2009 @ 08:00:10 #155
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_67285920
Als je naar low-sec gaat krijg je als n00b een melding. Wanneer je die gewoon wegklikt zonder te lezen, weet je het inderdaad niet, natuurlijk.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_67384302
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 10:49 schreef angel008 het volgende:

[..]

dude ik realiseer me nu pas wie jij ookalweer bent

ga jij me eens als de duvel pmen ingame (volgens mij speel je nog wel zie je soms op aj online komen)

veel van de mensen van LEAP zitten inmiddels alweer bijna anderhalf jaar (ja anderhalf jaar) in een andere corp die mazemouse al gelinkt heeft.

ik kan me nog herinneren dat ik jou gerecruit had en we in een belt zaten te minen met +- 6 hulks ofzo wat voelde we ons toen groot

helaas was je inderdaad na een tijdje inactief geworden en zijn er heel wat veranderingen gekomen.

inmiddels zit ik nu ook in een 0.0 alliance op waarschijnlijk een van de meest drukste plekken in eve waar momenteel gevochten word

samen met mazemouse (mits die zn internet nou eens fixed)

inmiddels zijn er ook wel weer wat meer fok/tweakers members in die corp gejoind er zitten er redelijk veel nederlands talige mensen in en is het altijd wel gezellig op ts/vent.

als je nog weet wie ik ben ik zal vanavond beide toons aanzetten zodat je ze kan convoen zo niet stuur maar een pm
albert jan?
De banaan is krom.
pi_67403233
Geloof het wel, ik ben inderdaad die dude van het mine filmpje
pi_67407184
Ik ben Tennar Aragil, ooit gerecruit door albert jan, speel sinds kort weer. Kan me nog een mine filmpje herinneren van toen ik in LEAP zat al was ik daar toen niet bij aanwezig. Wat is/was je ingame naam Ame_thyst?
De banaan is krom.
pi_67408391
Elowine - ik weet het, gare naam
pi_67409096
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 21:16 schreef Ame_thyst het volgende:
Elowine - ik weet het, gare naam
Ja jij was dat dus, zie net op Eve dat je toen 1 dag later als mij bij LEAP kwam, was best een leuke tijd moet ik zeggen, zit momenteel in een corp waar werkelijk niets gebeurd. Weet nog dat LEAP toen gewardecced was en mijn retriever aan gort werd geschoten toen ik met mijn neef ergens zat te minen haha.

Edit: O, en niks mis met die naam hoor
De banaan is krom.
  FOK!fotograaf donderdag 26 maart 2009 @ 15:32:11 #161
151126 angel008
pi_67432447
oooh tennar lang niet gezien :P

heb je ff ingame gemaild
pi_67499007
Gisteren m'n eerste Falcon verloren, en niet in een glorieus gevecht o.i.d, maar gewoon omdat ik m'n karakter selecteerde om mee in te loggen en vervolgens even iets anders ging doen... denkende dat ik de vorige keer uitgelogd was in het force field van een starbase in plaats van bij een planeet... Dus ik kom terug met het interieur van m'n medical clone station op het scherm

Zo verlies ik de meeste schepen, door domme acties die makkelijke voorkomen hadden kunnen worden (iets teveel afgeleid worden in asteroid belts is ook een leuke, final blow: guristas abolisher )

Ach ja, ik kan het betalen, en het is maar een Force Recon schip zullen we maar zeggen (je ziet soms ook Jump Freighters of capital ships verdwijnen door vergelijkbare acties )
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_67588299
Ik wil weer spelen! Ben aan het skillen nu ik in Japan zit, maar deze laptop trekt de nieuwe client niet.
*Zucht*
なんだっけ
  FOK!fotograaf woensdag 1 april 2009 @ 16:53:30 #164
151126 angel008
pi_67617558
ik ken het.

vroeger 2 clients op mn laptop nu kan dat ook wel maar is het redelijk laggy en onspeelbaar

1 client fullscreen gaat wel net aan maar nog steeds max 10 fps..

kwam er trouwens eergisteren achter dat op mn andere pc sinds de patch geluid aan was gezet (koste me dus zo´n 15 fps)

tja krijg je als je alleen muziek/vent/ts gebruikt tijdens gamen en dat op de laptop inplaats van de pc waar je op gamed.
pi_67619285
quote:
Op woensdag 1 april 2009 16:53 schreef angel008 het volgende:
ik ken het.

vroeger 2 clients op mn laptop nu kan dat ook wel maar is het redelijk laggy en onspeelbaar

1 client fullscreen gaat wel net aan maar nog steeds max 10 fps..

kwam er trouwens eergisteren achter dat op mn andere pc sinds de patch geluid aan was gezet (koste me dus zo´n 15 fps)

tja krijg je als je alleen muziek/vent/ts gebruikt tijdens gamen en dat op de laptop inplaats van de pc waar je op gamed.
Deze client rekent toch meer op de grafische kaart? Ze zeiden dat je wel zo instellen dat het toch nog soepel als eerst kon lopen, maar ik heb alle instellingen al geprobeerd.. Echt minder.
なんだっけ
pi_67634096
Ik merk t.o.v. de classic modus eigenlijk geen verschil qua performance, alleen dat het er mooier uitziet Ok, dat is dan geen laptop, maar een desktop met 8800 GTS kaart (de nieuwere 512 MB revisie) die al die HDR en nieuwe shader spullen ook aankan. Omdat het spel eerder inderdaad voor een groot gedeelte op de CPU leunde i.p.v. de GPU, zou het spel op een systeem met een relatief snelle GPU in theorie sneller moeten werken met de nieuwste graphics engine dan met de oude engine.

(overigens is de classic client (shader model 1) nu niet meer in gebruik... afhankelijk van de mogelijkheden van je kaart en persoonlijke wensen kan je shader model 2 of 3 gebruiken). Kaarten van voor de GeForceFX werken dus niet eens meer (niet dat iemand nog zo'n ding serieus heeft )

Ik heb het spel op vertical sync staan, resolutie 1920x1200 fullscreen, en in stations heb ik dan altijd de scherm refresh van 60 fps, buiten ook als het rustig is, maar zo rond de 20 als er flink wat activiteit is met gevechten e.d. (brackets en effecten uitzetten helpt een hoop!!! en geluid uiteraard). Als het echt heel erg is (zeg maar het niveau 1000 in local en massale gevechten), dan tuimelt hij ook hier gewoon onder de 10 fps... het is een beetje de vraag of dat echt altijd te voorkomen is...
  FOK!fotograaf donderdag 2 april 2009 @ 01:20:45 #167
151126 angel008
pi_67634193
zo net pos in elkaar geflanst met de rorqual ging dat prima (meer dan genoeg ruimte)

afijn ik de pos up en running corp hanger opgehangen mods netjes in de hanger.

ik naar high sec om om te wisselen voor carrier ga terug (neem allerlei mods mee voor refits/schepen ed)

kom ik aan en wil ik de mods ophangen..

passen die idiote mods niet in mn cargohold en kan ik ze dus niet launchen ><

* angel008 geeft de tijd de schuld..

morgen dus maar verder afkmaken nu niemand in de buurt die me een expander kan geven en andere caps zijn tever weg om even langs te wippen

epic fail weer.

weltrusten mensen
pi_67634400
quote:
Op donderdag 2 april 2009 01:20 schreef angel008 het volgende:

ik naar high sec om om te wisselen voor carrier
Hoe kreeg je die carrier in high sec, dat is vrij knap? (ik neem aan dat je een freighter, of low sec empire bedoelt? )
  FOK!fotograaf donderdag 2 april 2009 @ 10:32:52 #169
151126 angel008
pi_67638357
quote:
Op donderdag 2 april 2009 02:03 schreef Henno het volgende:

[..]

Hoe kreeg je die carrier in high sec, dat is vrij knap? (ik neem aan dat je een freighter, of low sec empire bedoelt? )
mjah high sec = 0,1-0,4 empire = 0,5-10

low sec is 0,0

krijg je ervan als je telang in 0,0 rondhangt...

en onthoud dat het beetje laat was voor mijn doen maar dit moest ad-hoc gedaan worden en niemand was beschikbaar..
  dinsdag 14 april 2009 @ 20:03:51 #170
132867 Oproerkraaier
Oproer kraait.
pi_68017200
Hey hallo!

Ik ben gisteren begonnen met Eve Online. Erg vet spel tot nog toe, alleen vrij ingewikkeld. Zijn niet zoveel Fok!kers die spelen of wel?
Mensen die thee drinken plassen zittend.
  FOK!fotograaf woensdag 15 april 2009 @ 07:11:54 #171
151126 angel008
pi_68029392
zijn er meer dan je denkt
  woensdag 15 april 2009 @ 20:09:23 #172
132867 Oproerkraaier
Oproer kraait.
pi_68050292
Zou iemand mij eens kunnen helpen een beetje. Zoals ik al zei, het is vrij ingewikkeld, en ik heb best veel vragen over wat nou precies de beste course of action is.
Zelf zat ik er aan te denkeb om voor Black Ops te skillen, omdat dat best tof lijkt, maar ik weet niet of dat realistisch is.
Ik ben nu de Epic Arc questline aan het doen, en ik mer dat mijn Merlin (Frigate) gewoon super snel afgeknald wordt door pirates
Moet ik een andere frigate halen, of toch wachten op een Cruiser, en zo ja, welke Cruiser is het beste?
  FOK!fotograaf woensdag 15 april 2009 @ 22:57:25 #173
151126 angel008
pi_68056569
quote:
Op woensdag 15 april 2009 20:09 schreef Oproerkraaier het volgende:
Zou iemand mij eens kunnen helpen een beetje. Zoals ik al zei, het is vrij ingewikkeld, en ik heb best veel vragen over wat nou precies de beste course of action is.
Zelf zat ik er aan te denkeb om voor Black Ops te skillen, omdat dat best tof lijkt, maar ik weet niet of dat realistisch is.
Ik ben nu de Epic Arc questline aan het doen, en ik mer dat mijn Merlin (Frigate) gewoon super snel afgeknald wordt door pirates
Moet ik een andere frigate halen, of toch wachten op een Cruiser, en zo ja, welke Cruiser is het beste?
probeer me morgen avond maar even te convoen ingame of kom evt op de irc.tweakers.net #eve-online daar is ook veel hulp te vinden.

ingame : splintercellxxx
pi_68117418
quote:
Op woensdag 15 april 2009 07:11 schreef angel008 het volgende:
zijn er meer dan je denkt
Op het moment is het meer een poging tot spelen...
なんだっけ
  zaterdag 18 april 2009 @ 11:21:12 #175
132867 Oproerkraaier
Oproer kraait.
pi_68135364
Ik wist niet dat er een buddy program was. Anders had iemand 30 dagen free game time gekregen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')