Dat lijkt mij wel zo beleefd.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:53 schreef Piovan het volgende:
Zal ik terugbellen om sorry te zeggen?
Had je dat nog niet gedaan dan? Opschieten dan!quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:53 schreef Piovan het volgende:
Zal ik terugbellen om sorry te zeggen?
Who cares? Met een s.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:54 schreef arneaux het volgende:
Gebeld. Met een d.
Wat zei ze dan toen ze opnam?quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:12 schreef Piovan het volgende:
heb net even teruggebeld, raar zeg, die vrouw was best kwaad![]()
Sorry hoor, maar zo een simpele spelregel kent ie-de-reen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:10 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Had je dat nog niet gedaan dan? Opschieten dan!![]()
[..]
Who cares? Met een s.
Volgens mij ben jij lid van de zo genoemde "taal-mafia" ...quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar zo een simpele spelregel kent ie-de-reen.
Ie-der-een, wannabe taal-pauperquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar zo een simpele spelregel kent ie-de-reen
het zal wel een meid zijnquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:38 schreef Mikkie het volgende:
Ik snap alleen één ding niet. Je hebt het als 'alarm' in je telefoon staan. Je kunt toch ook gewoon 1-1-2 bellen als je haast hebt? Die ene toetsaanslag extra compenseer je wel weer doordat je geen telefoonboek hoeft te laden.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Owhja, die zijn altijd te dom om 1-1-2 te onthouden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |