Die ga ik ook doen denk ikquote:Op vrijdag 1 september 2006 13:17 schreef horstjan het volgende:
klinkt aanlokkelijk, 17 sept. Charly Gaul classic in Luxemburg gepland![]()
Nu ga ik morgen ook maar naar de vogezen [ op verjaardag van mijn dochter! ]quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die ga ik ook doen denk ik
En volgende week waarschijnlijk nog La Ronde Picarde (in Abbeville).
12.000 ongeveerquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:50 schreef el_salvador het volgende:
dat zijn lange tochten allemaal, hoeveel km draaien jullie per jaar?
Leukquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:28 schreef horstjan het volgende:
[..]
Nu ga ik morgen ook maar naar de vogezen [ op verjaardag van mijn dochter! ]
bij mij iets van 8-10000km per jaar. Dit jaar waarschijnlijk krap 8000, volgend jaar, een Parijs-Brest jaar rond de 10000.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:50 schreef el_salvador het volgende:
dat zijn lange tochten allemaal, hoeveel km draaien jullie per jaar?
Da's eigenlijk nog vrij weinig met die lange tochten die je maakt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:00 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
bij mij iets van 8-10000km per jaar. Dit jaar waarschijnlijk krap 8000, volgend jaar, een Parijs-Brest jaar rond de 10000.
Valt nog mee. Je moet erbij bedenken dat ik in de winter schaats. Verder moet je niet teveel trainen als je in het weekend lange tochten rijdt. Maar in alle eerlijkheid, er horen eigenlijk nog een paar 1000km als postbode bijquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's eigenlijk nog vrij weinig met die lange tochten die je maakt.
Lekker binnen naar de Vuelta kijkenquote:Op zondag 3 september 2006 12:17 schreef ILCILA het volgende:
ik wou eigenlijk vandaag gaan fietsen, maar naar buiten kijkendweet ik nog niet wat ik ga doen... regen regen regen... what would you do??
quote:Op zondag 3 september 2006 12:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Lekker binnen naar de Vuelta kijkendoe ik ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |