Come on, die heeft een heel ander taalgebruik. En is een stuk sneller opgefoktquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:11 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ik weet wie jullie verdenken. Begint met een H?
ja, dat dacht ik ook, daarom snap ik de verdenking al nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:13 schreef macondo het volgende:
[..]
Come on, die heeft een heel ander taalgebruik. En is een stuk sneller opgefokt
Dat komt nog. Als Stanley online is...quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:13 schreef macondo het volgende:
[..]
Come on, die heeft een heel ander taalgebruik. En is een stuk sneller opgefokt
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:14 schreef Jojoortje het volgende:
fles meubelwas op drinken
En waarom zou hij het doen? Om Soempie een kans te geven de tweede plaats te heroveren?quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:15 schreef AntonDingeman het volgende:
Als DeSiever echt Stanley zou zijn, dan zou hij gezegd hebben dat ik niet "kut" mag zeggen en moet letten op mijn taalgebruik.
Oh, ik denk niet dat DeSiever Stanley is, waarom zou Stanley een kloon aanmaken? (Of is hij ook al geband?quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:15 schreef AntonDingeman het volgende:
Als DeSiever echt Stanley zou zijn, dan zou hij gezegd hebben dat ik niet "kut" mag zeggen en moet letten op mijn taalgebruik.
Zo. Nooit geweten dat jij zo kon generaliserenquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:16 schreef wyccie het volgende:
al die negers lijken op elkaar', jeweet)![]()
Dat is niet generaliseren.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Zo. Nooit geweten dat jij zo kon generaliseren
quote:Billy Joel wilde zelfmoord met meubelpoets
AMSTERDAM - Zanger Billy Joel heeft zelfmoord proberen te plegen door het drinken van meubelpoets. Dit staat in het boek 'Billy Joel: The Life & Times of an Angry Young Man' van Hank Bordowitz. "Het zag er smakelijker uit dan bleekmiddel", aldus de zanger.
Bordowitz beschrijft in zijn boek de eerste jaren uit Joels carrière. De zanger zat op dat moment geestelijk ernstig in de knoei omdat hij vreemdging met de vrouw van zijn drummer. Als schreeuw om aandacht reed hij zijn auto tegen een boom en in een huis.
Later probeerde de zanger zelfmoord te plegen door het drinken van meubelpoets. Voordat Joel het goedje dronk, schreef hij een afscheidsbrief. De tekst uit deze brief is terug te horen in zijn nummer 'Tomorrow is today'.
't Is een soort van humor....quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zo. Nooit geweten dat jij zo kon generaliseren
Dit is algemeen bekend. Ik weet het toch ook?quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:20 schreef tong80 het volgende:
Ja en dat weten mensen uit hun hoofd.
Maar we googlen niet
Nee, hij was te druk bezig met vanalles zodat hij vergeten is om z'n 300ste punt in het vorig topic te scoren.quote:
Probeer eens een voorbeeld te nemen aan DeSiever. Ontspan.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:24 schreef tong80 het volgende:
Hup aan daar gaan we weer met het gokken.
Totdat iemand zegt. Ja sorry ik kwam er plots op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |