Als ik zo op een foto zou staan, dan zou ik hem nooooooooooooooooit posten!quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:49 schreef Met-Yvana het volgende:
Whatever, Ik ga me nu eens terugtrekken naar mijn hobbykamer, dit gun ik jullie echter wel, een arrogante blik !![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
kan er niks aan doen dat ik bolle wangetjes sexy vindquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Hamsterwangen, ik? Hoe durf je
!
voor een lijk wel jaquote:
En ook ergens best wel lief denk ikquote:
Correct, ik heb trouwens een awesome ideequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En ook ergens best wel lief denk ik
Pestkop.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:02 schreef Met-Yvana het volgende:
Laten we ons allemaal in het fok dieet-topic aanmelden, en dan gaan zeiken over hoe dik we wel niet zijn, en dat we het vreselijk vinden, terwijl we lang niet zo dik zijn als die dikke troela's daar !![]()
Jij zit zeker zelf bij de fok! dieetclubquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:02 schreef SyClooS het volgende:
Woeha! Hilarisch! En jij doet je voor als beter dan "Havo-mensen". Hoe kinderachtig...
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:02 schreef Met-Yvana het volgende:
Laten we ons allemaal in het fok dieet-topic aanmelden, en dan gaan zeiken over hoe dik we wel niet zijn, en dat we het vreselijk vinden, terwijl we lang niet zo dik zijn als die dikke troela's daar !![]()
Ik had een gymles achter de rugquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:06 schreef twetwe het volgende:
[..]
Ik zag net ff die foto van jou uit de 2e klas
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eerlijk gezegd niet, maar ik zit wel bij de Yvana-afzeikclub. Uitermate gezellig.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Jij zit zeker zelf bij de fok! dieetclub![]()
![]()
Weet je het zeker?Je komt sterk over als een dikke troela op mij.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:07 schreef SyClooS het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet, maar ik zit wel bij de Yvana-afzeikclub. Uitermate gezellig.
Ooooohja, ik had vroeger wel eens van die dagen dat ik zonder make-up op school aankwam, dat doe je in de 2e.quote:
Een perfect meisje heeft geen make-up nodig om mooi te zijnquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:10 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ooooohja, ik had vroeger wel eens van die dagen dat ik zonder make-up op school aankwam, dat doe je in de 2e.
Wat weet jij van make-up zaken?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:11 schreef twetwe het volgende:
[..]
Een perfect meisje heeft geen make-up nodig om mooi te zijnTrouwens ik had het vooral over je haar
en over je kleren
Ik zou haast denken dat je in een' zwarte kousen gemeente' woont.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:12 schreef BONG4002 het volgende:
He Yvana ik dacht dat je de "kudde" leidde?Ik was die ouwe zat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Can YOU handle Met-Yvana?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |