Maar maar maar,quote:
Dat is hoe ik ben!quote:
Doodverwensing! BAN!quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar maar maar,
Ach stik ook maar![]()
Zucht alweer, maar goed jebent ook niet dood te krijgenquote:
Dat is waar, ik ben onsterfelijk enzo wétog.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zucht alweer, maar goed jebent ook niet dood te krijgen![]()
kan ge dan niet ff naar a'dam vliegen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is waar, ik ben onsterfelijk enzo wétog.
Wat heeft dat er nou mee te maken? Ik boycot het openbaar vervoer!quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
kan ge dan niet ff naar a'dam vliegen?
Vooral zaterdag, ja.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:56 schreef Chowi het volgende:
Wat heeft dat er nou mee te maken? Ik boycot het openbaar vervoer!
Het feit dat ik er vandaag, gisteren en eergisteren gebruik van heb gemaakt, daargelaten.
quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Vertèèèl, vertèèèl, desnoods leggen we geld bij! [afbeelding]
Ja, ik heb die smiley nu ook ontdekt. Somebody shoot me. [afbeelding]
OMFG Stofje, je begint steeds meer op Bupatih te lijkenquote:
Een hele vooruitgang, Sven. Een hele vooruitgang.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
[..]
OMFG Stofje, je begint steeds meer op Bupatih te lijken![]()
!
Of hij op Stofquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
[..]
OMFG Stofje, je begint steeds meer op Bupatih te lijken![]()
!
Vandaar die toffe smilies erbijquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een hele vooruitgang, Sven. Een hele vooruitgang.
Ja, of niet nee, kutnoob.quote:
Dat dus.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, of niet nee, kutnoob.[afbeelding]
Joh?!quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:02 schreef Bupatih het volgende:
Ik wilde op Spinvis stemmen, zegt dat kloteding dat 'ie al een keer is langsgekomen dit uur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |