quote:
Wij gaan samen eens naar FOKradio, als zijnde Knapste Mannelijke Mod en Knapste Vrouwelijke Mod.quote:
Ik ben heul niet de Knapste Mannelijke Modquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wij gaan samen eens naar FOKradio, als zijnde Knapste Mannelijke Mod en Knapste Vrouwelijke Mod.![]()
Je kunt niet teveel van me verwachten. Ik ben nog lerende.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, dit kriebelt. Je moet 'm gedecideerd vastpakken, niet zo voorzichtig.
En ik niet de Knapste Vrouwelijke Mod. Maar als we de rollen omdraaien, dan...quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:29 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ben heul niet de Knapste Mannelijke Mod
Skype staat aan zometeenquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:08 schreef pussydeluxe het volgende:
Er doen zich weer sappige roddels de ronde.
Het was een gratis tip.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je kunt niet teveel van me verwachten. Ik ben nog lerende.
Oui. Ik luister bijna nooit naar FOK!radio, krijg ik nu slaag?quote:
#getathaiprostitutequote:Op maandag 7 augustus 2006 19:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
En ik niet de Knapste Vrouwelijke Mod. Maar als we de rollen omdraaien, dan...![]()
Nee! Kom je zondag bier drinken?quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oui. Ik luister bijna nooit naar FOK!radio, krijg ik nu slaag?
Grátis. Wauw.quote:
Ah Spinvis nu? Mooi, hoeven ze die meuk niet op Fokradio te draaien.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:31 schreef Marietje_34 het volgende:
kutnummer zeg, die spinvis.
Jij wilt alleen maar neuken!quote:
Gewoon alle kutminder leuke nummers van tevoren aanvragenquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:32 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ah Spinvis nu? Mooi, hoeven ze die meuk niet op Fokradio te draaien.
Okay. Waar?quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee! Kom je zondag bier drinken?
Heeft-ie alquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:32 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jij wilt alleen maar neuken!
Nou koop dan maar een Thais hoertje of een Poolse bruid!![]()
Ahhh you sucky sucky, 10 dollah?quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:32 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jij wilt alleen maar neuken!
Nou koop dan maar een Thais hoertje of een Poolse bruid!![]()
Filosoferen kan ook zonder je tong en kwijl uit je bek ja!quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:35 schreef Stofje het volgende:
[..]. Ik wil juist onderzoeken, hoeveel diepgang Knappe Vrouwelijke Mods hebben en Knappe Mannelijke Mods. Filosoferen. Niet neuken, dat is mij te aards.
![]()
Leidscheplein met dribbel_ und moiquote:
Da's te ver.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Leidscheplein met dribbel_ und moi
Dat tong en kwijl uit mijn bek kan ik niet rijmen met jouw aanwezigheid, maar poëzie hoeft niet te rijmen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:35 schreef Skaai het volgende:
[..]
Filosoferen kan ook zonder je tong en kwijl uit je bek ja!![]()
Whehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:58 schreef Skaai het volgende:
Nou ik ga nog maar even wat breezerige top 40 liedjes draaien voordat die misselijk makende Spitvis weer langskomt.
Diepgang, poëzie, filosoferen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat tong en kwijl uit mijn bek kan ik niet rijmen met jouw aanwezigheid, maar poëzie hoeft niet te rijmen.![]()
Niet woar.quote:
Jawehel.quote:
euh, neequote:Op maandag 7 augustus 2006 19:41 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Had je al door dat je zelf nummers kan aanvragen?![]()
Maar wij zijn tofquote:
Vind je?quote:
Natuurlijk draaien we weer veel muziek. En wel de muziek die door jullie zelf is uitgezocht. Je kunt live tijdens de uitzending een verzoekje doorgeven. Je gaat hiervoor naar ActionRadio.nl. Daar klik je achtereenvolgens op 'muziek' en 'verzoekjes' en geef je aan welke plaat je wilt horen. Wil je nog een speciale vermelding erbij? Dan mail je, nadat je het verzoekje op de site hebt gedaan, naar radio@fok.nl. Let op! Je moet je wel even registreren op ActionRadio.nl, als je dat nog niet gedaan had. De verzoekjes die vanaf 20:00 uur gedaan worden, draaien wij in de uitzending.quote:
Wat behulpzaamquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Natuurlijk draaien we weer veel muziek. En wel de muziek die door jullie zelf is uitgezocht. Je kunt live tijdens de uitzending een verzoekje doorgeven. Je gaat hiervoor naar ActionRadio.nl. Daar klik je achtereenvolgens op 'muziek' en 'verzoekjes' en geef je aan welke plaat je wilt horen. Wil je nog een speciale vermelding erbij? Dan mail je, nadat je het verzoekje op de site hebt gedaan, naar radio@fok.nl. Let op! Je moet je wel even registreren op ActionRadio.nl, als je dat nog niet gedaan had. De verzoekjes die vanaf 20:00 uur gedaan worden, draaien wij in de uitzending.
OK, thanxquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Natuurlijk draaien we weer veel muziek. En wel de muziek die door jullie zelf is uitgezocht. Je kunt live tijdens de uitzending een verzoekje doorgeven. Je gaat hiervoor naar ActionRadio.nl. Daar klik je achtereenvolgens op 'muziek' en 'verzoekjes' en geef je aan welke plaat je wilt horen. Wil je nog een speciale vermelding erbij? Dan mail je, nadat je het verzoekje op de site hebt gedaan, naar radio@fok.nl. Let op! Je moet je wel even registreren op ActionRadio.nl, als je dat nog niet gedaan had. De verzoekjes die vanaf 20:00 uur gedaan worden, draaien wij in de uitzending.
Klikfoutje.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:46 schreef Stofje het volgende:
Bupa zonder PI, ik vind het een vervelend uiterlijk.
Zo ben ik.quote:
Wil je soms Fokradiomod worden ofzoquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |