Ja, wij zijn wars van waterquote:
Is het toch ook voor negers....quote:
Je moet eens wat minder je eigen grappen uitleggenquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe, nu deed ik het zelf ook! [afbeelding]
Zolang er nog steeds domme mensen bestaan, zal ik het blijven doen, Sven.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je moet eens wat minder je eigen grappen uitleggen!
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:31 schreef Bupatih het volgende:
Wow, ik ben nu bijna even aanwezig hier als Skaai op het forum, irc en FOK!radio.
Tussen 6 plankjes jaquote:
Ik kan wel muziek machen... maar dat hoeft neit huh?quote:
Hoi flugelquote:
Svenniequote:
zonde van het hout.quote:
Het moet dus wel lijken op de oorspronkelijke muziek waar de songtekst bij hoort.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik kan wel muziek machen... maar dat hoeft neit huh?
Jawel, hoor.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:34 schreef Svensational het volgende:
OMG, kunnen kneuzen niet gewoon dood?
Zorg jij er backstage eens voor dat er een XFA-forum komtquote:
Tofheidquote:
Rukken. En aan z'n Magnum zuigen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:35 schreef michiel_merk het volgende:
wat doet die tweaker aan de lijn
Ik zal morgen de spelfout even verbeterenquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:
Take the hint, SC. Hang op.
Dat kan ik zeker wel.... maar het wordt dan wel een beetje chippie ofzoquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het moet dus wel lijken op de oorspronkelijke muziek waar de songtekst bij hoort.
Dat wordt toch niets johquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zorg jij er backstage eens voor dat er een XFA-forum komt.
Ah, je hebt het dus tóch gelezen. Ik heb ook een andere keer iets verbeterd ja, maar daar heb je nooit op gereageerdquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:36 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik zal morgen de spelfout even verbeteren
Nou ja...we kunnen het proberen!quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat kan ik zeker wel.... maar het wordt dan wel een beetje chippie ofzo
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:37 schreef Octaaf_de_b het volgende:
Naar fok radio luisteren.
Dat is toevalig een van mijn specialiteiten.
Mijn Miranda zegt dat ook altijd pa zegt ze zo als jij naar fok radio kan luisteren aah fijn zo luister ik naar fok! radio he.
Wel joh, gewoon een beetje zeurenquote:
Janetje kan ook wel zingen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja...we kunnen het proberen! [afbeelding]
Nu nog iemand vinden die het in wil zingen...Bluezz?
Zeker meneer de Raafquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:37 schreef Octaaf_de_b het volgende:
Naar fok radio luisteren.
Dat is toevalig een van mijn specialiteiten.
Mijn Miranda zegt dat ook altijd pa zegt ze zo als jij naar fok radio kan luisteren aah fijn zo luister ik naar fok! radio he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |