Ja zeg, dan valt iedereen wel mee.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Tenminste in vergelijking met mij.....
http://www.eyestreamtv.nl/index.php?PageID=738quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:23 schreef cerror het volgende:
En sunchaser moet z'n bek houden.
Ik zag gewoon in MyAT dat er 199 reacties in het topic waren. Mijn post zou dus de eerste op pagina 5 (50 posts per pagina) zijn.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:24 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
omg, tel je die echt uit en probeer je dan precies op het juiste moment te posten?
What else is new?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:26 schreef Svensational het volgende:
http://www.eyestreamtv.nl/index.php?PageID=738
SunChaser interviewt Gerard Joling, maar heeft het bijna alleen maar over zichzelf.
Niemand bespeelt de triangel als zij.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:26 schreef Skaai het volgende:
[..]
Een beetje respect voor de Josti band, wil je?
ow...quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zag gewoon in MyAT dat er 199 reacties in het topic waren. Mijn post zou dus de eerste op pagina 5 (50 posts per pagina) zijn.
Okeequote:Op maandag 7 augustus 2006 20:24 schreef Bluezz het volgende:
Er moet een verbod komen op het woordje Oké
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
echt in elk topic wat ik vandaag lees hebben ze het over skaai.
zo ook in het Grote borsten topic.
+jezelfquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:
Take the hint, SC. Hang op.
Freestyle topic??quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:29 schreef Bupatih het volgende:
Als er iemand op FOK! is die puike muziek kan maken én kan zingen, moet 'ie zich maar even melden bij. Er staan nog een aantal songteksten klaar.
Tssskk...dat een uitgerekend een moderator een doodsverwensing moet doenquote:
Ik kan alleen maar zingenquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:29 schreef Bupatih het volgende:
Als er iemand op FOK! is die puike muziek kan maken én kan zingen, moet 'ie zich maar even melden bij. Er staan nog een aantal songteksten klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |