Heb je die van Skaai nooit gezien?quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:33 schreef Insomaniac het volgende:
Gemiddeld twee kilo? Lijkt me stug.
En ja bedankt, we hebben het graag voor jullie over hoor, 24/7 speelgoed meezeulen.
zelfde hier. Dat wat ik niet in mijn handen kan houden heeft toch ook geen nut tijdens de sex..?quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:41 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik heb ook liever wat kleine tietjes
Jaquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die krikt in d'r eentje het hele gemiddelde op?
Gelukkig heb ik grote handenquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:29 schreef remlof het volgende:
Groter dan m'n handen hoeven ze niet te zijn hoor
groot deel van borsten is vet. Vermits we met een groot vetprobleem zitten lijkt het idd alsof borsten groter wordenquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:28 schreef caartyaait het volgende:
Wanneer je de fotos hier in de verschillende topics ziet, kan je er niet omheen:
De hedendaagse vrouw/meisje heeft enorme tieten, twee nog wel!![]()
Bij het zien van de borsten van mijn 1e vriendin verwonderde ik me al over het feit dat vrouwen dus gemiddeld 2 kilo vleeshompen met zich mee zeulen.
In de natuur is dit fenomeen onbekend. De chimpansee bijvoorbeeld heeft kleine functionele borsten
Borsten bestaan voor ca 10% uit melkklierweefsel en de rest is vet en dat extra gewicht heeft geen nut en is onhandig in het dagelijks leven (sporten, huishouden enz).
Mijn mening is dan ook dat de vrouw een handicap heeft gekregen door de voorkeur van de man.
Terwijl deze verder voor de voortplanting van weinig nut is (niet meer dan kleine borsten).
Persoonlijk hou ik meer van de kleinere variant (waarschijnlijk omdat ik de orale ontwikkelingfase al voorbij ben).![]()
Wat vinden jullie, worden (grote) borsten overgewaardeerd, als gevolg van de media en stoere mannenpraat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |