idd. Je avatar blijft hangen, overigens. Anders wist ik wel dat jij Donald was.quote:
Jammer inderdaadquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:13 schreef raistlin6 het volgende:
he bijna haha jammer, mooie super
Als het Deens was had Anton gescoord met IJslandsquote:
Oow oke, alweer wat geleerdquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:14 schreef Asmodian het volgende:
'Israelisch' bestaat trouwens niet. Wij noemen het Ivrit (of Iwriet ofzo), maar Hebreeuws mag ook
mja daar kon je gelijk in hebben.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:12 schreef raistlin6 het volgende:
in het fins gebruiken ze geloof ik niet eens "dag" maar kan me vergissen hoor
Maar je hebt de naam van het coolste karakter in de Dragonlance-serie, dus ik vergeef het jequote:Op maandag 7 augustus 2006 18:15 schreef raistlin6 het volgende:
oh asmo, geloof me, dat doe ik.
ik weet het. ik bedoel maar te zeggen dat deens al gezegd was.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:15 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Als het Deens was had Anton gescoord met IJslands
Zou je het ook niet doen om me aan m'n 300e te helpen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:17 schreef raistlin6 het volgende:
hmm zat te twijfelen of ik een dragonlance vraag zou stellen als ik weer eens wat goed heb, maar om jou aan je zoveelste puntje te helpen is ook weer zowat
Is deze al gesteld?quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
alweer?
Ja, was iets met seizoenen, maar ik heb verder geen idee.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:18 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Is deze al gesteld?
Zo ja, zou je misschien een andere vraag kunnen doen, Supersheep?
Ai... Ik zal m'n best doen, maar heb de serie voor het laatst meer dan een dozijn jaar geleden gelezenquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:18 schreef raistlin6 het volgende:
ik zal hem extra moeilijk maken asmo
Je zit al in de buurt in ieder gevalquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja, was iets met seizoenen, maar ik heb verder geen idee.
If you pleasequote:Op maandag 7 augustus 2006 18:20 schreef Supersheep het volgende:
Was deze vraag nou al gesteld dan? Anders stel ik gewoon een andere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |