abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40709736
Bone..... oh neej...... King ik heb het al met dat plaatje http://www.tipserv.net/tm(...)streechter_Sjeng.png

is best lollig
pi_40721634
even vraagje.
Ik ben een baan aan 't maken, maar als start heb ik zo'n multi-map start, maar ik wil het gewoon als normale start doen, en dat je er later gewoon doorheen rijd zonder dat 't rondje klaar is, en dat je gewoon naar de finish rijd. Maar dat wil hij niet. weet iemand hoe je dat moet doen?
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 21:08:11 #103
153800 Bouncer_Bone
Don't look at me
pi_40723927
Toegangsobjectieven -> Aantal rondes: 1
Zet een finish op de baan als je klaar bent en kijk dan maar eens wat er gebeurt.
pi_40724705
hmm,, wil nog steeds niet echt lukken,

hier heb je 'm
pi_40724864
Hey luitjes men nieuwe track is klaar. hij staat al op de server en op TMX, maar ik zal em hier ook nog ff neerzetten om te kijkwn wat jullie er van vinden en om te oefenen

http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?a...;id=337293#auto

Hij is niet heel makkelijk, maar ik heb al wel heel veel goeie reacties gehad

Leroy
Only two things are infinite, the universe and human stupidity -- Albert Einstein
pi_40725862
quote:
verkeerde link volgens mij, klik er maar eens op
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 22:49:27 #107
153800 Bouncer_Bone
Don't look at me
pi_40726989
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 21:37 schreef schermutseling het volgende:
hmm,, wil nog steeds niet echt lukken,

hier heb je 'm
Moet ik het doen?
pi_40728474
precies wat king zegt, maar voor de finish nog een checkpoint doen.
ook goed
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 23:47:11 #109
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_40728947
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 21:26 schreef Martijn2 het volgende:
Sorry hoor maar zo bijzonder vink dit forum nie:P
Mocht je dit lezen martijn dan heb ik even een mededeling voor je:
Ik ben een makkelijk figuur, niet haatdragend en zeker niet onredelijk. Daarom was je ban ook binnen en halfuur opgeheven. Daarna pas zag ik wat je met wiki had uitgespookt. Ik heb de boel rechtgezet waarna jij het nodig vond om er weer aan te sleutelen. Ik heb het nogmaals rechtgezet en ik heb even een mailtje gestuurd naar de beheerder van wiki.
Je bent gebanned heb ik gehoord.

Verder heb ik de chatlogs in de gaten gehouden. Ik vond je vreselijk grof tegenover Willem en je blijft maar zeuren dat Fok! kut is. Als er een fokker uit de server gaat vier je zowat een feestje.

Als je het zo erg vindt, waarom kom je nog op de server, vraag ik me af....

Dit is in ieder geval je laatste waarschuwing. Ik zal de chatlogs in de gaten blijven houden en als je weer zo doet zal ik je een ban geven. Ik zal je ook nog handmatig toevoegen aan de blacklist waardoor je kans om ooit weer op de server te komen precies 0% wordt.

Zoals ik zei: ik ben makkelijk, niet haatdragend en niet onredelijk. Als jij normaal doet op de server ben je van harte welkom maar wat je de laatste 2 dagen laat zien vind ik niet kunnen.

Trek je eigen conclusies....
pi_40729072
hallo

ik heb gezien dat er alweer 3 topics volgespamd zijn (ik noem geen namen djoszee (topic 18 )) dus ik ga even kijken of ik het vluchtig door ga lezen...
was trouwens heerlijk kamperen eerste dag nog ff aan TM gedacht, daarna is het niet eens meer in mijn hoofd opgekomen

enne... mooie tijd op sk8er boi def zal proberen hem te verbreken

de eerste dag had ik nog wel wat ideeen voor nieuwe tracks opgeschreven dus die komen er aan... over een paar weken

dus hallo

[ Bericht 3% gewijzigd door JumperJack op 12-08-2006 00:01:14 ]
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 23:59:01 #111
65997 Oldbie
pi_40729374
welcome back JJ
Kijk hier eens: http://tm.servegame.org/forum/index.php
Schrijf je in en meld je aan voor de war van morgen...we zoeken nog een speler
pi_40729532
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 23:59 schreef Oldbie het volgende:
welcome back JJ
Kijk hier eens: http://tm.servegame.org/forum/index.php
Schrijf je in en meld je aan voor de war van morgen...we zoeken nog een speler
nog geen war tegen [z] gespeeld dan?? ik lees de topics morgen namelijk door. nu geen zin meer

enne oldbie. zit nog steeds in frankrijk met de inbelverbinding. echter niet meer met de tent... kan dus jammerlijk genoeg niet meedoen

vertel me echter wel dat er dus meer wars worden georganiseerd want dat zou ik te gek vinden
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 00:11:13 #113
65997 Oldbie
pi_40729842
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 00:03 schreef JumperJack het volgende:

[..]

nog geen war tegen [z] gespeeld dan?? ik lees de topics morgen namelijk door. nu geen zin meer

enne oldbie. zit nog steeds in frankrijk met de inbelverbinding. echter niet meer met de tent... kan dus jammerlijk genoeg niet meedoen

vertel me echter wel dat er dus meer wars worden georganiseerd want dat zou ik te gek vinden
We hebben met 7-3 gewonnen van [z]

Er is nog een war (tegen .exe uit RSA) in de planning.....nog totaal geen concrete plannen maar dat zal niet lang meer duren

Je mag je trouwens hoe dan ook even aanmelden....klik op link in mijn vorige post
pi_40734169
bah, en JJ had nog wel zo graag meegedaan nu hij weet dat hte om brownstairs en een andere ganjabaan ging
pi_40736091
had any one heard from a virus called Generic.zlob???? i have this f***er on my Pc and i cant find anything over it. can anyone help me??!!
Yes i`m a german!! :)
pi_40736408
Welkom terug Jumperjack

Ik heb je pm gelezen, kreageer later wel
Enne, de (z) race was Lagge(letterlijk +figuurlijk)

Weebel
Only two things are infinite, the universe and human stupidity -- Albert Einstein
pi_40738799
ik ga nu op vakantïe.
dus ik zie jullie over dik 2 week weer terug.
bye bye
ook goed
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 17:08:06 #118
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_40740528
Kan ik nog meedoen aan die war ?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_40740796
Hey Firefly welkom trug

Ik denk wel dat je mee kunt doen, Oldbie heeft net een niet fokker geregeld, maar onder de voorwaarde dat als een Fokker zich zou melden om mee te doen dat die dan mee mocht doen!. dus ik ga er vanuit dat jij gewoon meedoet als 9de en laatste man

Kijk anders ff hiero: http://tm.servegame.org/forum/index.php?showtopic=17&st=60&gopid=568&#entry568

Leroy
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 17:21:52 #120
65997 Oldbie
pi_40740916
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 17:08 schreef Fir3fly het volgende:
Kan ik nog meedoen aan die war ?
Ja!!
Ga naar tm.servegame.org/forum/index.php
Registreer en schrijf je in......ik zorg dat je bij clan members komt.....doe het snel, er is weinig tijd!!
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 17:23:06 #121
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_40740957
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 17:21 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Ja!!
Ga naar tm.servegame.org/forum/index.php
Registreer en schrijf je in......ik zorg dat je bij clan members komt.....doe het snel, er is weinig tijd!!
Wanneer is die war, over een uur?

Ik heb me geregistreerd, ziet er goed uit
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_40741491
Jaaaa ook ik is weer in da house
pi_40742096
Mensen, leroy doet niet mee, hij gaat vissen
i.p.v hem doe ik mee (weebel) is dat ok?
pi_40745503
oldbie aangemeld, wist niet dat we ook een eigen forum hadden

bonew00t wordt brown stains gespeeld?!? ahh nee he ben daar trouwens wel mijn wereldrecord kwijtgeraakt marius 89

firefly heeey ongeveer gelijk terug

tK [i]kijk bij firefly [/b]

enne ik kon het niet laten... heb vanmiddag een paar banen in elkaar gezet ook een voor die TMX puzzle contest... rijd ik de snelste tijd op een puzzle baan op mijn eigen track... kom ik er achter dat het multilap moet zijn heb van die baan maar een mooie andere tech track gemaakt

terug in noord frankrijk... regen + storm + koud

[ Bericht 5% gewijzigd door JumperJack op 13-08-2006 12:10:57 ]
pi_40746080
He, jack, ik heb je een mailtje gestuurd, lees em maar als je ooit tijd hebt
WEEBL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')