Perfect! Ik zal 'Bone' wel opsturen (over een kwartier of morgenochtend).quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:12 schreef WinIT het volgende:
at BONE
De track staat op tmx, moeje em daar maar ff vanaf halen![]()
dat id van 2 tracks spreek me idd wel aan, maar dan moet je me wel de goeie versie 2 ff sturen, met die 180 graden wallride? want die heb ik verwijderd![]()
enne die baan die op tmx staat, is af he? tenminste als jij em goed vindt![]()
dan hoeven we alleen die andere nog maar af te maken![]()
![]()
![]()
ik stel voor dat we die ene die al op tmx staat, Weebs noemen![]()
![]()
en die nog in de maak is(die je me dus ff mot sturen) die noemen we Bone?
![]()
![]()
![]()
Mail me bout it![]()
Wiebol![]()
bewijst maar weer eens, gmail sux, leroy krijgt ook hele tijd geen mailtjes en oh ja vraag hem ff of ie zondag aan de war mee doet, tenzij hij het natuurlijk nu zelf op het forum kijkt, en als je dan toch bezig ben meld maar dat hij nu het record van look for youself met me mag delenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:59 schreef WinIT het volgende:
WOOT
Ik las net ff bij me broer mee, en je zei dat je nog geen antwoord had gekregen van weebel(moi) om de track kleiner te maken
![]()
Maar dan vraag ik wel tog wel af hoe ik antwoord moet geven, want je hebt me nie gemaild ofzo![]()
Weebs
Hm ja klopt, die doet idd vreemd, en ik zal het hem zo gaan mededelen (hehehequote:Op woensdag 9 augustus 2006 04:46 schreef wOot_ het volgende:
[..]
bewijst maar weer eens, gmail sux, leroy krijgt ook hele tijd geen mailtjes en oh ja vraag hem ff of ie zondag aan de war mee doet, tenzij hij het natuurlijk nu zelf op het forum kijkt, en als je dan toch bezig ben meld maar dat hij nu het record van look for youself met me mag delen
Alleen ik kan daarbij.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:51 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Gister op de server een uitdaging ontvangen van de clan SOS voor een battle.
Voor Oldbie: misschien handiger voor jou om de chatlogs van gisteravond te bekijken?Hetzelfde geldt voor de andere admins als ze die permissie ook hebben.
niets dat heb je allang gedaan xD, als er wat kleiner gemaakt moet worden doe ik dat wel, heb ik al op het andere forum voorgesteld maar nog geen reactie erop geloof ikquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:12 schreef WinIT het volgende:
[..]
Hm ja klopt, die doet idd vreemd, en ik zal het hem zo gaan mededelen (hehehe)
Maar, wat was pcies de vraag, wat moet er kleiner worden in de baan(want kep nog steeds geen mail) ?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:36 schreef Martijn2 het volgende:
Hee jongens, HEEL GEZELLIG HIER:![]()
effe het volgende, k heb effe wat aangepast hiero:
http://wiki.fok.nl/index.php/GAM/TrackmaniaNations
Denk, maakt nie uit![]()
Greets![]()
ps: its all in the forum!
de grap is dat ik zijn ban al na een halfuurtje had opgehevenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:11 schreef WinIT het volgende:
Sjonge jonge die kerel heb dus egt geen harses![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest wel keihard lachen om die gek hoor![]()
![]()
![]()
Tsja een ban lijkt me op zen plaats![]()
Leroy
Wat is jouw login?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:30 schreef Hardest_Jump het volgende:
Bone...???? Kan ik dit ook hebben:
Trackmania Nations signature: http://www.tipserv.net/tm/sign_ladder/sign_ladder_T-Bone17.png
dat zou graag willen![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:08 schreef RSO het volgende:
die martijn toch, kijk eens allemaal hoe stoer hij ismet zn ip adressen
is dit geen dreigement ofzo? moeten we dan ni mods inschakelen ofzo?
Je kunt wel een digitaal kaartje sturen naar de email adressen in z'n profielquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:42 schreef WinIT het volgende:
[..]
![]()
Heeft iemand toevallig zijn adres, ff kaartje sturen
![]()
![]()
Weebs
Whahahaha dit stond er :quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:26 schreef Fittslickare het volgende:
[..]
Je kunt wel een digitaal kaartje sturen naar de email adressen in z'n profiel![]()
Mestreechter_Sjeng was hetquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:23 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Wat is jouw login?meestrechter_sjakie? of was het sjenkie?
Waarom kom je hier dan en blijf je om aandacht vragen ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:26 schreef Martijn2 het volgende:
Sorry hoor maar zo bijzonder vink dit forum nie:P
Ja maar heb je de minimum rank gezien daar? -1500, daar komen er nie veel binnenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:18 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Nieuwe server gesignaleerd: OnD. Boost
Please, noem me niet Bone daar maar King. Waarom zal ik wel vertellen, maar nu niet, ik moet ff boosten.
verkeerde link volgens mij, klik er maar eens opquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:43 schreef WinIT het volgende:
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?a...;id=337293#auto
Moet ik het doen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:37 schreef schermutseling het volgende:
hmm,, wil nog steeds niet echt lukken,![]()
hier heb je 'm
Mocht je dit lezen martijn dan heb ik even een mededeling voor je:quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:26 schreef Martijn2 het volgende:
Sorry hoor maar zo bijzonder vink dit forum nie:P
nog geen war tegen [z] gespeeld dan??quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:59 schreef Oldbie het volgende:
welcome back JJ
Kijk hier eens: http://tm.servegame.org/forum/index.php
Schrijf je in en meld je aan voor de war van morgen...we zoeken nog een speler
We hebben met 7-3 gewonnen van [z]quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:03 schreef JumperJack het volgende:
[..]
nog geen war tegen [z] gespeeld dan??ik lees de topics morgen namelijk door. nu geen zin meer
![]()
enne oldbie. zit nog steeds in frankrijk met de inbelverbinding. echter niet meer met de tent... kan dus jammerlijk genoeg niet meedoen![]()
vertel me echter wel dat er dus meer wars worden georganiseerd want dat zou ik te gek vinden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |