Ik ga het niet op internet posten, we willen het voor familie/ vrienden wel een verassing houdenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:31 schreef PM-girl het volgende:
Ga je geheim houden wat t wordt Meimeltje? Mooie plaatjes hoor!
Dank! Het komt gewoon zo dichtbij nu, en het is zo onbekend, en ik ben een controlfreak! Aan de andere kant kan ik me er ook bijna op verheugen. Als ik bijvoorbeeld mijn schoonouders er over hoor praten, hoe zo'n bijzonder moment het ook was. Dat het kindje er kwam natuurlijk, maar ook de saamhorigheid, en het sámen doen. Wat dat betreft heb ik ontzettend veel vertrouwen in mijnquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:17 schreef sjak het volgende:
Linda, gelukkig maar dat je hebt gebeld, zo zie je maar je moet alles in de gaten houden![]()
Enne die bevalling, tja, ik kan je geen moed inpraten maar uiteindelijk gaat het echt wel lukken. Wat je zegt, het lukt bij iedereen, met of zonder hulp
Bass-Miss wat fijn dat je weer bent goedgekeurd. Ik heb vandaag een tabelletje op internet gevonden om te schatten hoeveel je gemiddeld aankomt tijdens de zwangerschap en ik welke maand de meeste toename zit. Volgens mij zit je dan prachtig op schema hoor. De gemiddelde gewichtstoename van zwangere vrouwen zit volgens dat schema op 12 kg.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:50 schreef Bass-Miss het volgende:
Hier ook weer goedgekeurd. Mijn bloeddruk zakt zelfs.
8,5 Kilo aangekomen tot nu.![]()
Sterk hartje gehoord.
Alleen voel ik me alsof ik me constant overeten heb...![]()
Ik droom nog net niet van kroketten en bitterballen en kaassoufflees en frikandellen en patat met veeel mayo, maar dagdromen welquote:
Ja,dat schema klopt wel aardig bij mij.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:28 schreef Slaapmeisje het volgende:
0-12 weken 0% van het totaalgewicht
13-20 weken 25% ,,
21-30 weken 50% ,,
36-40 weken 0% ,,
Jeumig, schrik! Gelukkig wél een harttoon in het ziekenhuis...veel succes vandaag joh, fijn dat hij zich vandaag ff extra meldt!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:48 schreef Neuk het volgende:
Hallo,
Mijn vk-keuring was niet al te jofel vandaag... Ze kon geen harttoon vinden dus ik ben doorgestuurd naar 't ziekenhuis waar ik aan zo'n apparaat mocht liggen. Gelukkig kreeg ik daar wel boemboemboem en bleek er weinig aan de hand te zijn. Toch heb ik morgen een spoedecho o.a. om te kijken of ik 'teveel' vruchtwater heb (hoe kan dat ooit teveel zijn?) en de biometrie wordt tevens gechecked. Naast dit alles mag ik ook binnenkort nog effe lekker gaan testen of ik suiker heb.
Beeb doet het gelukkig wel ok vandaagHij's lief voor zijn mammie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |