Wanneer TS bewust zo een tyfisch topic heeft gestart dan is iedereen er goed ingestonken. Maar kleine kans, waarschijnlijk was het een serieuze poging grappig te zijn, oftewel kansloos.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:36 schreef JohanDaButcher het volgende:
Met grap dan niet?
Ik had jullie allemaal!!!!!!11111111EINS!!!!!1quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:44 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Wanneer TS bewust zo een tyfisch topic heeft gestart dan is iedereen er goed ingestonken. Maar kleine kans, waarschijnlijk was het een serieuze poging grappig te zijn, oftewel kansloos.
Had dat in het echt gezegd...quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:54 schreef D.Rose het volgende:
bij deze is zijn kneusheid bewezen (alsof dat nog nodig was)
slotje dan maar?
Ja, dat was vanaf je kankerkansloze zolderkamertje waar je zit omdat je geen sociaal leven hebt.quote:
d'r zit duidelijk een steekje bij je losquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:58 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja, dat was vanaf je kankerkansloze zolderkamertje waar je zit omdat je geen sociaal leven hebt.
Męn wat haat ik ventjes als jij. Beetje op internet stoer doen maar in het echte leven niks klaarspelen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
d'r zit duidelijk een steekje bij je los
en de zolder is de slaapkamer
quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:02 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Męn wat haat ik ventjes als jij. Beetje op internet stoer doen maar in het echte leven niks klaarspelen.
En je blijft maar doorgaan met stoer doen, das nog het ergste.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Maak jezelf nou niet nog belachelijker
jouw definitie van stoer is ook een beetje vreemdquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:08 schreef Borkydude het volgende:
[..]
En je blijft maar doorgaan met stoer doen, das nog het ergste.
Je bent kansloos. Klaar. Ik ben weg hier.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jouw definitie van stoer is ook een beetje vreemd
Misschien wordt je ook wel stoer, later, als je groot bent
(m.a.w.: zie je in hoe triest je nu bent)
Je kunt wel 10 dingen noemen, maar ze werken allemaal in je tegendeelquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:15 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Je bent kansloos. Klaar. Ik ben weg hier.
En niet gaan lullen van uitgeluld enzo, want ik kan wel 10 dingen noemen waarom je een debiel bent.
quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:56 schreef D.Rose het volgende:
ik moest lachen........uit plaatsvervangende schaamte voor TS
quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:58 schreef YellowLedbetter het volgende:
het idee achter dit topic is echt om te huilen
quote:
maar het niveau stijgt, ff over een jaar dit topic weercheckequote:Op maandag 7 augustus 2006 20:03 schreef JohanDaButcher het volgende:
Die tweede is btw nog steeds slecht gefotosjopt...
hadde we die dan?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:52 schreef seto het volgende:
Ik heb scheit aan de layout.
mag ik die ook? please!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 06:07 schreef amvrosios het volgende:
ik heb zelf maar een knop met als label slotje gemaakt , ik MOEST er op rammen jammer dat het niet werkt ^^
5 euro voor wie de 300e zet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:02 schreef YellowLedbetter het volgende:
toch wel opmerkelijk dat zulks een topic toch nog een 2de pagina krijgt...
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:08 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
5 euro en 1 cent voor de mod die hier een slotje op gooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |