We nemen er nog gewoon nog een spits bijquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:11 schreef Snake_NL het volgende:
Ibrahimovic in beeld bij Ajax
[..]
Bron:
http://www.voetbalmax.nl/ajax/p2_articleid/4370
Lijkt mij niet waar![]()

Laten we hopen dat alle Fok!boefjes zich gedragen daarquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:18 schreef Jasza het volgende:
Lol, heel FOK bij elkaar in de bus naar Kopenhagen

Hehe ja hoorde het net ook, wie gaan er allemaal precies ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:18 schreef Jasza het volgende:
Lol, heel FOK bij elkaar in de bus naar Kopenhagen

ey pyth je hebt wel eens bij dpv in utrecht (nouja toen nog vleuten) gepokerd he?quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:22 schreef PyTh het volgende:

Ik denk dat hij nog voor aardig wat miljoenen verkocht is.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:15 schreef koningdavid het volgende:
Over buitenspelers:
Ajax had trouwens Quincy terug moeten halen voordat hij naar Rusland ging. Het zou dan misschien een ettertje zijn buiten het veld, maar hij is wel echt een buitenspeler met een actie.

Die Russen hebben 4 miljoen eruro betaald voor Quincy, dan kan Ajax hem beter over een jaartje halen voor een fractie van dat bedrag als ie doodongelukkig is daar...quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:15 schreef koningdavid het volgende:
Over buitenspelers:
Ajax had trouwens Quincy terug moeten halen voordat hij naar Rusland ging. Het zou dan misschien een ettertje zijn buiten het veld, maar hij is wel echt een buitenspeler met een actie.

Inderdaad, eerder bij de tegenstander. Pingeldoos met 0 rendement.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:16 schreef Sethje het volgende:
Alleeen zie je na die actie de bal nooit meer terug bij een mede-ajacied

Inderdaadquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:17 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die Russen hebben 4 miljoen eruro betaald voor Quincy, dan kan Ajax hem beter over een jaartje halen voor een fractie van dat bedrag als ie doodongelukkig is daar...

Dat is echt onzin. Als je heb aan het werk had gezien bij het Jeugd WK vorig jaar zou je dit niet beweren. Hij heeft iets van 4 assists gegeven dat toernooi ofzo. Het viel mij juist van hem op dat hij een erg goed overzicht had en na een ingewikkelde actie vaak nog de bal bij een medespeler wist te krijgen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:16 schreef Sethje het volgende:
Alleeen zie je na die actie de bal nooit meer terug bij een mede-ajacied

Dan heb jij een andere Quincy op dat toernooi gezien.Alleen de eerste wedstrijd tegen Japan deed hij het goed..Daarna ging het bergafwaarts met hem.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Als je heb aan het werk had gezien bij het Jeugd WK vorig jaar zou je dit niet beweren. Hij heeft iets van 4 assists gegeven dat toernooi ofzo. Het viel mij juist van hem op dat hij een erg goed overzicht had en na een ingewikkelde actie vaak nog de bal bij een medespeler wist te krijgen.
Ik heb in ieder geval liever een Quincy dan een De Mul.

Daar baseer ik het op. 4 assists? als het zo is OK, maar ik kan het me niet voorstellen. Iedereeen zei toen ook van; leuk en aardig die Quincy maar hij doet wel érg veel alleen. Hij was ook niet geselecteerd voor Portugal jeugd-EK. Dan kun je wel zeggen van 'weinig speeltijd in rusland gehad" maar dat is niet zon issue bij jong-oranje. Als hij goed genoeg is was hij echt wel opgeroepen, maar Foppe ergert zich dus ook dood aan zijn ego-tripperij. Ik zie ook liever Quincy als de Mul/Jenner omdat zijn basiskwaliteiten in mijn ogen beter zijn als van die andere 2. Alhoewel jenner wel over een betere voorzet beschikt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Als je heb aan het werk had gezien bij het Jeugd WK vorig jaar zou je dit niet beweren. Hij heeft iets van 4 assists gegeven dat toernooi ofzo. Het viel mij juist van hem op dat hij een erg goed overzicht had en na een ingewikkelde actie vaak nog de bal bij een medespeler wist te krijgen.
Ik heb in ieder geval liever een Quincy dan een De Mul of Jenner.

Ikquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:28 schreef Sethje het volgende:
[..]
Hehe ja hoorde het net ook, wie gaan er allemaal precies ?

Inderdaad, tegen Japan was het geweldig maar daarna was het een ramp.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan heb jij een andere Quincy op dat toernooi gezien.Alleen de eerste wedstrijd tegen Japan deed hij het goed..Daarna ging het bergafwaarts met hem.

Ok word vet!quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik
Devv
Jij
Plae@
Wij zitten in de bus waar Plae@ ons gaat terroriseren![]()

Ook een eenmalige actie hoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:15 schreef koningdavid het volgende:
Over buitenspelers:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |