Interesse? Laten we eerlijk zijn, in 90 % van de gevallen is het gewoon een "verplichte" vraag uit beleefdheid. En zal het de vraagsteller zijn reet roesten hoe jouw vakantie wasquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:18 schreef Logitik het volgende:
Dus jij vind het kut dat mensen interesse in je tonen ?![]()
Hoe zielig kan je zijn..![]()
Da's precies wat ik bedoel. Het is gewoon een verplicht nummertje afriedelen. Niets meer en niets minder.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:44 schreef Samcali het volgende:
[..]
Interesse? Laten we eerlijk zijn, in 90 % van de gevallen is het gewoon een "verplichte" vraag uit beleefdheid. En zal het de vraagsteller zijn reet roesten hoe jouw vakantie was![]()
Hetzelfde geldt voor iedereen condoleren op een begrafenis of iedereen feliciteren op een verjaardag... Het zijn van die vage verplichtingen die men beleefd noemt, maar die iedereen eigenlijk vervelend vindt omdat je voor lul staat en het gewoon te veel gedoe is.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:23 schreef SchnappiSchnap het volgende:
[..]
Da's precies wat ik bedoel. Het is gewoon een verplicht nummertje afriedelen. Niets meer en niets minder.![]()
Ja.... MAAR DAT TOFFE VERHAAL KOMT DUS NOOIT!quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:45 schreef Aurelium het volgende:
Je vraagt dat toch ook een beetje in de hoop dat die persoon een of ander tof verhaal te vertellen heeft?
Je denkt toch niet dat iemand aan iedereen die het vraagt zijn hele verhaal uit de doeken doet hèquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:49 schreef SchnappiSchnap het volgende:
[..]
Ja.... MAAR DAT TOFFE VERHAAL KOMT DUS NOOIT!![]()
Het blijft maar bij "Mooi weer geweest", "Ja, heerlijk gehad", "Ja, even helemaal weg" en "Aah, daar was ik echt aan toe".
Wees blij dat ze tenminste een beetje moeite doen..Je kan het ook zien dat ze gewoon contact willen houden, en dit als een goed excuus zien om het contact met jou een klein beetje te onderhouden. Als jij er zo over denkt, vind ik dat zelfs een beetje triestquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:23 schreef SchnappiSchnap het volgende:
[..]
Da's precies wat ik bedoel. Het is gewoon een verplicht nummertje afriedelen. Niets meer en niets minder.![]()
Briljant.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:16 schreef Maikuuul het volgende:
Het vetste vind ik
En alweer terug ?
Nee nee ik ben nog daar he gek
Integendeel. De gestelde vraag is in genoemd voorbeeld enkel een plichtmatigheid en geeft juist aan dat iemand liever geen beter contact wil maar het allemaal zo oppervlakkig mogelijk wil houden.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:10 schreef Logitik het volgende:
[..]
Wees blij dat ze tenminste een beetje moeite doen..Je kan het ook zien dat ze gewoon contact willen houden, en dit als een goed excuus zien om het contact met jou een klein beetje te onderhouden. Als jij er zo over denkt, vind ik dat zelfs een beetje triest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |