Hoe verzin je hetquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:40 schreef Stali het volgende:
Deze vraag is toch niet ter compensatie van zelf eens per maand onder de douche he?.
Nu denk ik meteen aan de Noortje uit de Tina.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:04 schreef Noortje. het volgende:
Zo min mogelijk op het moment. Klote rode verf die er na elke wasbeurt meer oranje uitziet.
Hoevaak douche jij?quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:03 schreef dgbw het volgende:
[..]
Hoe verzin je het(.. zal eerlijk bekennen, ik heb een gezonde / lichterlijke vorm van smetvrees .. kan er ook niets aan doen)
de tina of noortjequote:Op donderdag 10 juli 2008 23:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Nu denk ik meteen aan de Noortje uit de Tina. [ afbeelding ]
Jeugdsentiment..
En geen hond die het kent wrs..
Noortje op de achterpagina van Tina... ik heb ze verslonden.quote:
Ik zet alles nu in op dgbw he? Dat begrijp je natuurlijk wel.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:42 schreef FastFox91 het volgende:
Eigen poll populair maken?
10 keer per week, btw, die staat er niet bij.
de tina ken ik wel maar noortje nee, vroeger had je ook de eppoquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:47 schreef Stali het volgende:
[..]
Noortje op de achterpagina van Tina... ik heb ze verslonden..
Het oranje Noortje in dit topic komt beter uit verf dan ik momenteel...
Kan beter uit schaamte naar bed gaan..
Hoe vaak douche jij per week?quote:
Ja, de Eppo en het blad ervoor was de Okki (ik was zes).quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
de tina ken ik wel maar noortje nee, vroeger had je ook de eppo
quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:52 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, de Eppo en het blad ervoor was de Okki (ik was zes).
Wauw, gelukkig kom ik niet helemaal uit de middeleeuwen dan..
Viezerik!quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:50 schreef dgbw het volgende:
[..]
Hoe vaak douche jij per week?
Iedere dag, en net als de meeste mensen hier.. - na het sporten
maar ik was niet iedere dag m'n haar met shampoo, 1 a 2 x per week of zo, de rest met alleen water..
Ik probeer echter meestal wel binnen 10 (echt max 15min) uit de douche te zijn, lang onder een warme douche staan is volgens mij niet zo gezond voor je.
Tjolk Banaan.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
de okki jade okki lezen terwijl je aan pakje tjolk lurkt, ik word oud
met de aapquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:57 schreef Stali het volgende:
[..]
Tjolk Banaan..
Jeez en jij bent nog jong!
quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:55 schreef Stali het volgende:
[..]
Viezerik!.
Bij wat lichte smetvrees verwacht ik natuurlijk wel minstens 14 keer per week douchen he?.
ooh sjit mijn haarquote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:01 schreef dgbw het volgende:
[..]
![]()
Ja maar als je 14 x per week gaat doucht, dan val je vanzelf uit elkaar en dat is vies.![]()
(en ik ga natuurlijk ook niet alles hier op fok posten he', dat snap je natuurlijk wel : ' )
ow, en mensen die dus iedere dag shampoo gebruiken zijn dom........ want dan spoel je alle gezonde haarvetten weg die je haar nodig heeft..........
Metromannen op Fok! Wow, gaaf!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:18 schreef dgbw het volgende:
Ik weet niet hoe het is om lang haar te hebben..... maar volgens mij poste iemand daar ook al eerder iets over in dit topic... je haar KAN helemaal uitdrogen, en stuk van gaan. Als je niet uitkijkt.
(dus als je liever schoon dan gezond haar wilt hebben.... lekkere iedere dag shampoo er in..)
Wat gebruik je dan voor 'schuim', Sanex?
(Met el cheapo of niet ph-neutrale zooi moet je dacht echt niet doen...)
Idem hier, toch klopt het wat dgbw zegt, het is helemaal niet goed voor je haar.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:29 schreef Chr0nicle het volgende:
Als ik mijn haar niet elke dag was krijg ik het niet goed in model, juist omdat het vettig is. Na het wassen is het weer ok en krijg ik er ook model in. Misschien is mijn haarvet-productie omhoog gegaan door het vele wassen.. geen idee...
plus dat shampoo de haartjes zo lekker doet ruikenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:39 schreef Stali het volgende:
[..]
Idem hier, toch klopt het wat dgbw zegt, het is helemaal niet goed voor je haar.
Je schijnt dan het wassen beter te kunnen afbouwen en zelfs totaal van shampoo af te kunnen raken zonder dat je haar vet wordt.
Was ook een tip die ik ooit van een kapster kreeg, om het patroon van iedere dag wassen te doorbreken.
Enfin, Stali proberen aan het begin van een vakantie maar na drie dagen was mijn haar zo olieachtig, ik had er gerust een hele woonwijk mee in de boenwas kunnen zetten..
Dat is niet ranzig hoor! hang er maar net van af of je je elke dag qua werk in het zweet werkt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:05 schreef Catbert het volgende:
Ik vind mensen die minder dan 1 keer per dag douchen echt ranzig. Douche sowieso elke ochtend + na 't sporten.
x5 minimaal!quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:01 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Maar douchen (voor mannen) is toch maar een kwestie van 5 minuten?
Laat ze maar, hun vel bladert er vanzelf wel een keer af.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 01:31 schreef saaw het volgende:
ik douche iedere dag,
soms als het heel warm is of als ik heb gesport en erna nog iets boeiends moet doen nog een extra keer
haar was ik om de dag
als ik hier lees van mensen die 19 keer in de week douchen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |