Hoe verzin je hetquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:40 schreef Stali het volgende:
Deze vraag is toch niet ter compensatie van zelf eens per maand onder de douche he?.
Nu denk ik meteen aan de Noortje uit de Tina.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:04 schreef Noortje. het volgende:
Zo min mogelijk op het moment. Klote rode verf die er na elke wasbeurt meer oranje uitziet.
Hoevaak douche jij?quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:03 schreef dgbw het volgende:
[..]
Hoe verzin je het(.. zal eerlijk bekennen, ik heb een gezonde / lichterlijke vorm van smetvrees .. kan er ook niets aan doen)
de tina of noortjequote:Op donderdag 10 juli 2008 23:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Nu denk ik meteen aan de Noortje uit de Tina. [ afbeelding ]
Jeugdsentiment..
En geen hond die het kent wrs..
Noortje op de achterpagina van Tina... ik heb ze verslonden.quote:
Ik zet alles nu in op dgbw he? Dat begrijp je natuurlijk wel.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:42 schreef FastFox91 het volgende:
Eigen poll populair maken?
10 keer per week, btw, die staat er niet bij.
de tina ken ik wel maar noortje nee, vroeger had je ook de eppoquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:47 schreef Stali het volgende:
[..]
Noortje op de achterpagina van Tina... ik heb ze verslonden..
Het oranje Noortje in dit topic komt beter uit verf dan ik momenteel...
Kan beter uit schaamte naar bed gaan..
Hoe vaak douche jij per week?quote:
Ja, de Eppo en het blad ervoor was de Okki (ik was zes).quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
de tina ken ik wel maar noortje nee, vroeger had je ook de eppo
quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:52 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, de Eppo en het blad ervoor was de Okki (ik was zes).
Wauw, gelukkig kom ik niet helemaal uit de middeleeuwen dan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |