Onder het viaduct van Millau varen geen boten En bij de Pont de Normandie kan je een vliegdekschip verticaal eronderdoor laten huppelen. Béétje overdreven, denk je ook niet?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:12 schreef Darkomen het volgende:
Boten moeten er onderdoor kunnen.
En buiten dat is het spuuglelijk, zo'n betonnen gedrocht in het landschap.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Onder het viaduct van Millau varen geen boten En bij de Pont de Normandie kan je een vliegdekschip verticaal eronderdoor laten huppelen. Béétje overdreven, denk je ook niet?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:16 schreef Prosac het volgende:
Beter dan over 10 jaar een nieuwe brug moeten bouwen omdat er vliegdekschepen er verticaal langs moeten kunnen..
...
Leg es uit hoe je anders over de kloof van Milau moet geraken via een snelweg ouwe?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Onder het viaduct van Millau varen geen boten En bij de Pont de Normandie kan je een vliegdekschip verticaal eronderdoor laten huppelen. Béétje overdreven, denk je ook niet?
prcs, tis elke keer weer tof om overheen te rijden.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:16 schreef Prosac het volgende:
Beter dan over 10 jaar een nieuwe brug moeten bouwen omdat er vliegdekschepen er verticaal langs moeten kunnen..
schitterende bruggen in Frankrijk vind ik![]()
nou, de fransen hebben ook vliegdekschepen hoor..quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die 1e 2 zijn gratisquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:17 schreef Lucille het volgende:
Heb je veel moeten betalen voor die bruggen?
Mijn duurste brug tot nu toe was die tussen Denemarken en Zweden, 180 gulden enkele reis.
Maar dat verneukt het landschap een heel stuk minder, je zal maar in Millau wonen en de hele dag tegen zo'n monstrositeit aan moeten kijken.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:16 schreef calvobbes het volgende:
Als ze daarvoor in de plaats een tunnel zouden maken, dan moet je ook flink dokken
Pont de Normandie kost je ¤5,00quote:
Kunstwerk is een goede omschrijving, als civiel ingenieur geniet ik elke keer weer van mijn ritjes over de betaalde wegen in Frankrijk. Lekker rustig ookquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:18 schreef Gauge het volgende:
Het zijn wel civiele kunstwerkjes, schitterende ingenieurs die dit ontworpen hebben.
Oresund? Die kost nu ¤32 euroquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:17 schreef Lucille het volgende:
Heb je veel moeten betalen voor die bruggen?
Mijn duurste brug tot nu toe was die tussen Denemarken en Zweden, 180 gulden enkele reis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |