Soms moet je die dingen niet moeilijk maken als het ook makkelijk kanquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:54 schreef vamperotica het volgende:
Deze oma deed m dicht en nu....?
hihihi.............ik en breien. Naaien wel.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:28 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Leer het Nokje dan ook even...........
Of had je twee dingen door elkaar gehaald?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:09 schreef nokwanda het volgende:
breiclubje, he
[..]
hihihi.............ik en breien. Naaien wel.
Heb ooit voor EW, toen ie klein was, een pakje genaaid. Ik kreeg het aan. Stond hem leuk. maar het ging niet meer uit. Hij zat vastgenaaid en ik moest hem losknippen. Huilen als ik het uit wilde trekken![]()
blijkbaar naai ik te nauw
quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:09 schreef nokwanda het volgende:
breiclubje, he
[..]
hihihi.............ik en breien. Naaien wel.
Heb ooit voor EW, toen ie klein was, een pakje genaaid. Ik kreeg het aan. Stond hem leuk. maar het ging niet meer uit. Hij zat vastgenaaid en ik moest hem losknippen. Huilen als ik het uit wilde trekken![]()
blijkbaar naai ik te nauw
quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:11 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Of had je twee dingen door elkaar gehaald?
Kijk het een moet blijven zitten, het andere mag er weer af![]()
Wel pics he, van dat nieuwe dinnetjequote:Op maandag 7 augustus 2006 12:00 schreef nokwanda het volgende:
Zometeen even de stad in. De dag wat verkorten voor EW totdat we vanavond zijn nieuwe dinnetje gaan ophalen
Owww, dank je dat je me nu even herinnerd aan ditte: ik moet mijn camera meenemen naar de stad om een nieuw kabeltje te kopen zodat ik ook idd die pics kan maken.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:01 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Wel pics he, van dat nieuwe dinnetje
quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:22 schreef Metro2005 het volgende:
Heeft EW een dinnetjelief zeg haha
cool
En spinnen dat ze kan!quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:22 schreef Metro2005 het volgende:
Heeft EW een dinnetjelief zeg haha
cool
oooooquote:
jaaahhh. en tis een lieve spontane ondeugende meid ook nog. Leuk kleurtje ookquote:
Haha... zo had ik m nog nie eens bekeken!quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:41 schreef nokwanda het volgende:
Hey Vamp... die TT van je, he....... is wel grappig eigenlijk.
Truth ouwehoer 118 (geloof ik) geloof ik? of geloof ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |