Het gaat al maanden niet goed met hem, hij is gewoon op. Hij was altijd een hele actieve kat en heel sociaal, de laatste weken komt hij amper nog naar beneden. Hij eet bijna niet meer (is ook heel veel afgevallen) en heeft moeite met slikken nu ook, hij hoefde zelfs geen schoteltje melk gisteren.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:40 schreef Metro2005 het volgende:
Waarom zo'n kat in laten slapen? Waarom niet gewoon een natuurlijke dood laten sterven?
Of was ie ziek?
Ja, ik vind ook dat ze er goed aan doetquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:31 schreef draculettetje het volgende:
wel een mooi dametje marietje,
en een mooi besluit van je moeder al is en blijft dat wel moeilijk!
Yep, Janssen was een knappe kerel altijdquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:38 schreef Sight_key het volgende:
Mooie kat Marietje
Hopelijk is er een katten-hemelVolgens mij bestaat dat dus ook, een hemel voor dieren
Ik ben weer aan de tomaten-sap en ga me 1 eitje koken nu
Precies, doet mijn broertje. Ja, we zijn er allemaal een beetje naar van, maargoed, hij is 20 en heeft een goed leven gehad.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:40 schreef nokwanda het volgende:
vasthouden tot ie in slaap valt door zijn spuitje. Marietje.
Kan het me zo goed voorstellen.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:36 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ja, ik vind ook dat ze er goed aan doet![]()
Jans is een 'hij', of eigenlijk een 'het'![]()
In zijn jonge jaren reed hij mee op de stofzuigerEn zo had ie zoveel van die idiote dingen
![]()
Ik geloof er zelfs in dat al het leven ooit samen komt weer. Alle dieren en mensen die ooit het levenslicht gezien hebben. Dat alle "overleden" mensen en dieren weer samen komen tot 1.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:43 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Yep, Janssen was een knappe kerel altijd![]()
Ik geloof dat ook hoor, dat hij ergens verder gaat![]()
Eet smakelijk alvast![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:36 schreef nokwanda het volgende:
de kleine donder heeft net mijn grote dikke Chippypoes weggejaagd bij haar etensbakje. Ze had haar eigen portie al op en vond dat ze die van de groten ook moest![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:36 schreef nokwanda het volgende:
de kleine donder heeft net mijn grote dikke Chippypoes weggejaagd bij haar etensbakje. Ze had haar eigen portie al op en vond dat ze die van de groten ook moest![]()
Jah... ik heb vakantie. En voor straf ben ik nog steeds ziek en voelt mijn kop aan alsof ik permanent dronken ben. MET hoofdpijnquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:52 schreef Metro2005 het volgende:
Heeft iedereen nog vakantie ofzoik zou ook wel willen slapen
tuurlijk niet Metro.... WIJ zijn echte kerels.. wij hebben geen vakantie!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:52 schreef Metro2005 het volgende:
ik zou wel minder willen moeten slapenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:52 schreef Metro2005 het volgende:
Wij bikkelen gewoon doorquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tuurlijk niet Metro.... WIJ zijn echte kerels.. wij hebben geen vakantie!
wij werken hard door!
NEEEE, dat meeeeen je niet... ga je zwelgen in ouwe R&P topics? Nou... dat zal helpen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:03 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wij bikkelen gewoon door![]()
En ach genoeg oude topics in R&P enzo om te lezen. Ik vermaak me wel op mijn werk (waar het momenteel uitgestoooooooorven is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |