Dat is hip, dan zou het een IE bug zijnquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:39 schreef legacythe2nd het volgende:
ik zie gewoon 4902MB in firefox btw.
denk het ook lol.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:40 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Dat is hip, dan zou het een IE bug zijn
Heb het gechecked, je hebt gelijk, tis een IE bugquote:
ik probeer het momentee, 20 minuutjes.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:43 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Dan zou alsnog iemand het even moeten proberen te downloaden, volgens dit kan IIS ook maar tot 4Gb hebben.
Firefox (1.5.0.6), voor de gelegenheid gedownload, doet het wel goed, puike downloadmanager ook. Heb de RAR compleet binnen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:40 schreef the_disheaver het volgende:
bij 4,0 GB (4.294.965.188 bytes) een error...
Ow, hih. Daar kan het aan liggen. Heb hem opgeslagen op een FAT schijf(gedeeltelijke linux-windows schijft)quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:45 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Firefox (1.5.0.6), voor de gelegenheid gedownload, doet het wel goed, puike downloadmanager ook. Heb de RAR compleet binnen.
Als je Fat32 hebt lukt het sowieso niet, dan is de max bestandsgrootte 4Gb.
Dat kan, alleen heb ik daar geen zin meer in.. inpakken duurde al 3 uur, dus dan ben ik weeeer drie uur verderquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:53 schreef Mickey98 het volgende:
Waarom omzeil je het hele verhaal niet en verdeel je het rar-bestand in porties van pak 'm beet 500 MB?
Link je naar een HTTP-locatie of FTP? Misschien dat dat het probleem van IE omzeilt. Met FAT heb je idd ten alle tijde een probleem met deze formaten.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:56 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Dat kan, alleen heb ik daar geen zin meer in.. inpakken duurde al 3 uur, dus dan ben ik weeeer drie uur verder
Geef ik - als IE-gebruiker - een reden om FF te gaan gebruiken
En met de FAT32 partitie lukt het dus ook niet
Tis HTTP, FTP zou ook kunnen, maar nu wilde ik gewoon weten waarom het niet werkte natuurlijkquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:03 schreef Mickey98 het volgende:
[..]
Link je naar een HTTP-locatie of FTP? Misschien dat dat het probleem van IE omzeilt. Met FAT heb je idd ten alle tijde een probleem met deze formaten.
Nee hoor. Als je uitgaat van je bestaande .RAR bestand dan kun je dat met WinRAR eenvoudig opdelen zonder dat het lang duurt. Alleen aangeven dat je geen compressie wenst, maar louter opslag. En bestanden > 2 GB aanbieden via HTTP is sowieso geen goed idee omdat er nog een heleboel browsers in gebruik zijn die daar niet mee overweg kunnen, om nog maar te zwijgen van de frustraties bij argeloze gebruikers die denken dat ze een bestand > 4 GB kunnen opslaan op een FAT32 partitie. Of het via FTP wel gaat zal ook afhangen van de FTP server die je gebruikt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:56 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Dat kan, alleen heb ik daar geen zin meer in.. inpakken duurde al 3 uur, dus dan ben ik weeeer drie uur verder
Ah ja, volgens mij hebben de meesten die de RAR wilden hebben het al te pakken gekregen. Vind het wel een aardige, een bestandje van 5Gb is natuurlijk een peuleschil, nog even en de banners op websites hebben dat formaatquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 03:09 schreef Riparius het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je uitgaat van je bestaande .RAR bestand dan kun je dat met WinRAR eenvoudig opdelen zonder dat het lang duurt. Alleen aangeven dat je geen compressie wenst, maar louter opslag. En bestanden > 2 GB aanbieden via HTTP is sowieso geen goed idee omdat er nog een heleboel browsers in gebruik zijn die daar niet mee overweg kunnen, om nog maar te zwijgen van de frustraties bij argeloze gebruikers die denken dat ze een bestand > 4 GB kunnen opslaan op een FAT32 partitie. Of het via FTP wel gaat zal ook afhangen van de FTP server die je gebruikt.
Het zou allemaal kunnenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:42 schreef the_disheaver het volgende:
Voorzoiets zal je het principe van torrents moeten gebruiken Moet alleen makkelijker om een torrent te kunnen aanbieden, en netals opera dat ook in FF en IE de mogelijkheid komt om torrents te downloaden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |