flashgetquote:Op maandag 24 juli 2006 00:15 schreef Professor_Paljas het volgende:
Is er een mogelijkheid om alle foto's in één keer te downloaden?
Er zijn al een aantal methoden vernoemd hierboven.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:44 schreef arnold-d het volgende:
mooi, alleen jammer dat je ze niet allemaal in 1 keer kunt downloaden.. duurt een beetje lang met het openen per foto nu.
wist je dat COD veel foto's heeft gebruikt voor level designen? medal of honor was als eerste begonnen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 06:08 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Cean, St Lo ?
Ik moest gelijk denken aan COD toen ik dit zag.
Zitten erg mooie foto's tussen.
cool!!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:19 schreef NiGeLaToR het volgende:
Nou mensen, eat your hart out:
http://www.iimail.nl/normandieHD.rar
Hier zitten er nu een kleine 600 in, om de een of andere reden krijg ik ze nog niet allemaal te pakken, maargoed, het is beter dan niets. Het ding is ongeveer 1GB groot.
Laat die kudo's maar komen!![]()
Stond laatst voor de Reichstag in Berlijn en schrok me kapot.. dat gebouw had ik eerder gezien.. jawel hoor, dat heb ik in een een of ander spel als Rus al eens bestormd.. gewoon spooky de overeenkomsten. Zonder er geweest te zijn ken je er gewoon de weg.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:55 schreef SCwookie het volgende:
[..]
wist je dat COD veel foto's heeft gebruikt voor level designen? medal of honor was als eerste begonnen.
ook griezelig is dat bij ramp van Enschede heel aardig op deze foto's lijken,
koningin beatrix heeft niet voor niks gezegd dat het op WO2 leek!
Ja.. komaarop..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:21 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Ben hard bezig met alles downloaden, als ik alles binnenkrijg (of in ieder geval een substantieel groter aantal dan NiGeLaToR) zal ik ze ook wel ergens online mikken. Suggesties voor een host?
Okee, alles is binnen.![]()
Heeft iemand een host voor 2326 foto's of een rar van een kleine 5 gig?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |