abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40585768
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:47 schreef Zug-Chef het volgende:

[..]

Maakt dat zoveel uit dan? Copyright kwijt raken van 1 foto?
Straks maak ik een mooie foto, en gaan zij die gebruiken voor allemaal publicaties en zo, en serveren ze mij af met een vrijkaartje voor de eerste rit vriendelijk bedankt Ik wel best mooie foto's voor ze maken, maar dan moeten ze wel dokken
pi_40585824
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:33 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Vandaag getrakteerd op leuke treintjes! Stoomtreintje van de VSM, een ICK op utrecht en de hondekop van stichting mat '54 op zijn thuisbasis Amersfoort
pics or stfu

(of te wel wij willen foto's zien )
pi_40585997
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:

Ze willen je copyright dan hebben
Ja idd. En los van het feit dat dat helemaal niet eens KAN, welke serieuze fotograaf laat zich aan zo veel voorwaarden binden voor een fucking *kunstwerk*?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_40586581
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja idd. En los van het feit dat dat helemaal niet eens KAN, welke serieuze fotograaf laat zich aan zo veel voorwaarden binden voor een fucking *kunstwerk*?
En dan is het ook nog een sde bedoeling dat je die foto op het station gaat maken he EN je moet op openbare plekken blijven...

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb nog nooit een foto gemaakt van een stilstaande trein op het station vanaf een plek die openbaar toegankelijk is waar ik tevreden over was
pi_40586723
Op de site van Arriva vind ik overigens nergens die wedstrijd / spelregels daarvan
pi_40586773
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 21:14 schreef Zug-Chef het volgende:
Op de site van Arriva vind ik overigens nergens die wedstrijd / spelregels daarvan
In de Leeuwarder Courant van afgelopen zaterdag staat alles wat je moet weten.
pi_40586790
Die heb ik hier niet, ze moeten het maar op hun site zetten
pi_40586988
De testritten zal ook overdag plaatsvinden.

Arriva heeft ook een fotowedstrijd uitgeschreven. Ze vragen u om de nieuwe trein op foto vast te leggen. Deze kun je op sturen en je maakt kans op een kunstwerkje dat speciaal gemaakt is voor de nieuwe trein.

Actievoorwaarden:

De trein moet in het landschap gefotografeerd zijn;
Het moet duidelijk zijn dat het gaat om de trein die in het arriva gebied rijdt;
De foto moet worden ingezonden voor 10 oktober 2006;
Verboden binnen een straal van 50m van het spoor te komen. Op de perrons dienst u de gangbare afstand te nemen;
Foto's mogen alleen genomen worden van openbaar toegankelijke plaatsen. Bij overtreding hiervan moeten wij u uitsluiten van deelname;
De foto wordt eigendom van Arriva en mag rechtenvrij voor eigen gebruik worden gebruikt.

Minimale afmeting: 1056 x 768 pixels.
Danwel 13 x 18 cm.

Foto kan worden gemaild naar: fotowedstrijd@arriva.nl of gestuurd naar Arriva fotowedstrijd, postbus 626, voorzien van de volgende gegevens; naam, adres, telefoonnummer, locatie waar de foto genomen is.

Bron Arriva Magezine 4, juli 2006
pi_40587022
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:53 schreef Zug-Chef het volgende:

[..]

pics or stfu

(of te wel wij willen foto's zien )
Camloos vandaag
pi_40587107
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
De testritten zal ook overdag plaatsvinden.

Arriva heeft ook een fotowedstrijd uitgeschreven. Ze vragen u om de nieuwe trein op foto vast te leggen. Deze kun je op sturen en je maakt kans op een kunstwerkje dat speciaal gemaakt is voor de nieuwe trein.

Actievoorwaarden:

De trein moet in het landschap gefotografeerd zijn;
Het moet duidelijk zijn dat het gaat om de trein die in het arriva gebied rijdt;
De foto moet worden ingezonden voor 10 oktober 2006;
Verboden binnen een straal van 50m van het spoor te komen. Op de perrons dienst u de gangbare afstand te nemen;
Foto's mogen alleen genomen worden van openbaar toegankelijke plaatsen. Bij overtreding hiervan moeten wij u uitsluiten van deelname;
De foto wordt eigendom van Arriva en mag rechtenvrij voor eigen gebruik worden gebruikt.

Minimale afmeting: 1056 x 768 pixels.
Danwel 13 x 18 cm.

Foto kan worden gemaild naar: fotowedstrijd@arriva.nl of gestuurd naar Arriva fotowedstrijd, postbus 626, voorzien van de volgende gegevens; naam, adres, telefoonnummer, locatie waar de foto genomen is.

Bron Arriva Magezine 4, juli 2006
Die landschapsregel is komen te vervallen lijkt het, en de minimum maat is meteen ook de maximum maat, als ik het me goed herinner...

En dat kunstwerkje dat je krijgt..... Dat is je eigen foto op doek afgedrukt..... Kun je beter meedoen met de fotowedstrijd op Fok dus
pi_40587258
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 21:22 schreef Fluffy_Augurk het volgende:

[..]

Camloos vandaag
heb je die niet altijd mee joh
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Verboden binnen een straal van 50m van het spoor te komen.
50m ??? wat een zooi, dan krijg je met zo'n klein treintje niet echt de mooiste foto's
pi_40587335
en DAARVAN dan hetcopyright afgeven he, voor de KANS op een of ander fluttig ding
pi_40587905
Even een nieuwe advertentie voor Arriva geschreven, om dure advertentieruimte te besparen (kwart pagina in kleur in de zaterdagkrant zal niet goedkoop zijn):

Gezocht: Flutfoto, omdat we te beroerd zijn een fotograaf in te huren. Als je geluk hebt krijg je een prul.
pi_40587949
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Even een nieuwe advertentie voor Arriva geschreven, om dure advertentieruimte te besparen (kwart pagina in kleur in de zaterdagkrant zal niet goedkoop zijn):

Gezocht: Flutfoto, omdat we te beroerd zijn een fotograaf in te huren. Als je geluk hebt krijg je een prul.
@arriva: op deze post rust copyright. Als jullie deze text willen gebruiken wil ik dit stukje poëzie graag op een doek afgedrukt aan de muur in ruil voor het volledige copyright van deze post.
pi_40588201
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

@arriva: op deze post rust copyright. Als jullie deze text willen gebruiken wil ik dit stukje poëzie graag op een doek afgedrukt aan de muur in ruil voor het volledige copyright van deze post.

Zodra ze die tekst LEZEN zijn ze al schuldig, lijkt me duidelijk
pi_40588228
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Zodra ze die tekst LEZEN zijn ze al schuldig, lijkt me duidelijk
lezen is een vorm van gebruiken
pi_40588274
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
lezen is een vorm van gebruiken
Okee, eensch

Wat reken je voor het schrijven van die advertentie?
pi_40588419
Hehe, lol
En waarschijnlijk is dat eerste ritje niet eens 'prive', en zitten er alsnog gewoon mensen in
pi_40588615
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 21:55 schreef Wadloper het volgende:
Hehe, lol
En waarschijnlijk is dat eerste ritje niet eens 'prive', en zitten er alsnog gewoon mensen in
Sterker nog, op dat schrale kut platteland is die openingsrit 1 van de ENIGE 2 ritten die helemaal vol zal zitten Die andere is de afscheidsrit over 25 jaar
pi_40588875
Toch wel tof, de alleereerste lightrailtrein in Fryslân was er al in 1997... en die reed voor het huis langs waar ik nu woon

pi_40589098
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Sterker nog, op dat schrale kut platteland is die openingsrit 1 van de ENIGE 2 ritten die helemaal vol zal zitten Die andere is de afscheidsrit over 25 jaar

@Alexxx: Toen kwam de wens voor de nieuwe treinen
  maandag 7 augustus 2006 @ 22:19:12 #47
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_40589496
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Toch wel tof, de alleereerste lightrailtrein in Fryslân was er al in 1997... en die reed voor het huis langs waar ik nu woon

[afbeelding]
[afbeelding]
Dat lijntje ziet er niet al te gebruikt uit, was dat dat lijntje naar Stiens of Drachten? Of zo?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_40589534
Zit er ook een aftakas op die GTW? Kan er misschien een dikke pers-wikkelcombi achter of zo
pi_40589641
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 22:19 schreef Duvel het volgende:

[..]

Dat lijntje ziet er niet al te gebruikt uit, was dat dat lijntje naar Stiens of Drachten? Of zo?
It Dockumer Lokaeltsje

Ik probeer de laatste restanten daarvan nu op de foto vast te leggen
pi_40590100
Mag ik even offtopic gaan?
vroeg me namelijk af of in de vakantieperiode je OV-kaart ook vķķr 9uur geldig is... Had namelijk wel zoeits gelezen over de kortingskaart maar weet het niet zeker en een nieuw topic erover openen is beetje onzinnig

Ik wil namelijk de trein van 8.55 naar brussel pakken vanuit tilburg maar die schijnt niet geldig te zijn icm met kortingskaart ?
пусть всегда будет солнце
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')