Hij zei ook altijd: Noem me 1 plek op de wereld waar moslims zijn en ze niet voor problemen zorgen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:28 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen geweest die dat over indianen ,afrikanen en Joden hebben gezegt
Ook die waren niet goed wijs ...maar ze dachten ook allemaal dat dat terecht was![]()
Australie ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:43 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Hij zei ook altijd: Noem me 1 plek op de wereld waar moslims zijn en ze niet voor problemen zorgen?
Zit op zich wel wat in
Wat is er mis met nieuws naspelen? FOX-'news' doet het ook hoor?quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:14 schreef Refragmental het volgende:
Ik raad iedereen aan om het volgende filmpje te kijken. (18min)
Het is een echte eye-opener mbt tot het conflict tussen Israel en de Palestijnen.
http://video.google.de/videoplay?docid=3330818905742409257
Het komt erop neer dat veel van het nieuws over het leed dat de Palestijnen wordt aangedaan door Israel vaak overdreven of zelfs in scene gezet blijkt te zijn.
Jammer dat dit niet uitgebreid in het nieuws komt.
Misschien handig om voordat je iets afzeikt eerst te gaan kijken.quote:Op maandag 7 augustus 2006 04:25 schreef manhattan het volgende:
[..]
Fraggie, ik heb te vroeg gereageerd. Ik dacht dat er wéér zo'n links anti-Israel filmpje gepost was. Excusé moi!
2 Libanezen nog wel...(zijn alle Moslims nu ineens Libanees of andersom ?)quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:05 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Helaas: http://www.volkskrant.nl/(...)het_strand_overnemen
Nederland.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:09 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Noem eens 1 Land waar Joden geen problemen veroorzaken...
Je opa heeft blijkbaar gelijkquote:Op maandag 7 augustus 2006 07:58 schreef Gebleekte het volgende:
Mijn opa zei altijd : De enige goeie palestijn is een dooie palestijn
Er wordt vast wel IETS slechts gedaan door een Jood in Nederland ...je hebt er blijkbaar maar 2 nodig om te stellen dat een bepaalde groep problemen veroorzaaktquote:
Door Israeliers ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:09 schreef CANARIS het volgende:
Het beste voorbeeld en tergelijkertijd , het wanstaltigste was wel de moord op dat arme jochie , wat samen met zijn vader schuil zocht achter een betonnen paal .
Voor de ogen van de wereld bevolking werd hij doodgeschoten.
Israelische soldaten. Dat was duidelijk.
Zijn arme gebroken vader werd als een levende pop door de palie propaganda voorgevoerd.
Overal mocht hij zijn treurige verhaal vertellen. Het was duidelijk Israelische soldaten zijn monsters en schieten een 7 Jarige ventje dood , terwijl het duidelijk was dat hij en zjn vader onschuldig waren.
Achter de schermen werd echter serieus onderzoek gedaan , en na 2 maanden was de conclusie zo duidelijk als het maar zijn kon .
Dat ventje was door palestijnse Kalasnikows doodgeschoten.
Sindsdien hebben "ze" zijn vader laten vallen als een hete aardappel -. Die man werkt nu weer bij zijn Joodse werkgeven De enige die echt voor hem heeft gezorgd.
hehe .. nogal wiedus, als je die voor het grootste gedeelte laat afvoeren door de duitsersquote:
beter laat dan nooit .. en ik hoop dat zich dat niet beperkt tot "een kant", maar dat je alles wat je ziet in twijfel trekt, zeker als er zulke belangen mee gediend zijn ..quote:Op maandag 7 augustus 2006 04:17 schreef Refragmental het volgende:
Als ze dit al zo duidelijk "stagen" vraag ik me af er nog allemaal niet klopt wat we in de media zien.
Alle Palestijnen zijn dus va Hezbollah ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:40 schreef Jumparound het volgende:
2 jaar geleden, gezeik met een kind dat zo gezegd door israelische soldaten werd doodgeschoten...
Autopsie achteraf... het was een palastijnse kogel...
"Die lui" deinzen nergens voor terug! ze gebruiken zelfs burgers als human shields en geven dan de israeliers de schuld...
Nee, geen medelijden met Hezbollah, i hoop dat ze allemaal over de kling gaan...
Israël begaat al decennia lang misdaden tegen de Palestijnen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:14 schreef Refragmental het volgende:
Ik raad iedereen aan om het volgende filmpje te kijken. (18min)
Het is een echte eye-opener mbt tot het conflict tussen Israel en de Palestijnen.
http://video.google.de/videoplay?docid=3330818905742409257
Het komt erop neer dat veel van het nieuws over het leed dat de Palestijnen wordt aangedaan door Israel vaak overdreven of zelfs in scene gezet blijkt te zijn.
Jammer dat dit niet uitgebreid in het nieuws komt.
Dan hoop ik dat erbij bentquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:40 schreef Jumparound het volgende:
2 jaar geleden, gezeik met een kind dat zo gezegd door israelische soldaten werd doodgeschoten...
"Die lui" deinzen nergens voor terug! ze gebruiken zelfs burgers als human shields en geven dan de israeliers de schuld...
Nee, geen medelijden met Hezbollah, i hoop dat ze allemaal over de kling gaan...
Nee, franse journalisten, als ik me goed herinner.quote:
Kneusje, 95% van het filmpje gaat over één situatie, wat dus niks zegt over de algemene eerlijkheid van de Palestijnse pers. Enkele dingen sloegen helemaal nergens op, zoals 'why does he run back to the settlement', wow snuggere Hans, msschien omdat de ambulance daar gestopt is?quote:Op maandag 7 augustus 2006 04:17 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Mwah... in het filmpje is ook duidelijk te zien dat een "lijk" springlevend blijkt nadat het op de grond valt.
Ik heb werkelijk geen enkele sympathie meer voor de Palestijnen!
Als ze dit al zo duidelijk "stagen" vraag ik me af er nog allemaal niet klopt wat we in de media zien.
Dit is ook een leuke link met een voorbeeld van anti-israel propaganda door de media:
http://www.honestreportin(...)t_Started_it_All.asp
en de schutter was ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:40 schreef Jumparound het volgende:
de andere mogelijkheid is dat een israelische soldaat een buitgemaakt wapen leegschiet op een palestijn .. en die mogelijkheid is even reeel als de anderequote:"Die lui" deinzen nergens voor terug! ze gebruiken zelfs burgers als human shields en geven dan de israeliers de schuld...
Nagespeeld nieuws is geen nieuws.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:02 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Wat is er mis met nieuws naspelen? FOX-'news' doet het ook hoor?
Geen beelden, geen nieuws, dat weet jij ook.
Ik pas ff dit stukje tekst aan.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:49 schreef moussie het volgende:
en die burgers, die "human shields", je vergeet dat hezbollah/hamas geen regulier leger is maar feitelijk ook gewone burgers zijn die samen met de rest van de bevolking vechten voor vrijheid en zelfbeschikkingsrecht
Nu klopt het wel.quote:en die burgers, die "human shields", je vergeet dat hezbollah/hamas geen regulier leger is maar feitelijk terroristen in burgerkleding zijn die de bevolking gebruiken voor hun eigen machtspelletjes en propagandamachines.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |