Lees hem zelf nog eens goed.quote:Op maandag 7 augustus 2006 03:02 schreef Zwansbol het volgende:
[..]
Wat is er nou mis met deze vraag?![]()
Jah, oke, het is al laat... Nu maar even zelf een vraag zoekenquote:Op maandag 7 augustus 2006 03:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Lees hem zelf nog eens goed.
Mammalogie.quote:Op maandag 7 augustus 2006 03:08 schreef Nembrionic het volgende:
wat was het antwoord nou?
Zucht, nederlandse politiek?quote:Op maandag 7 augustus 2006 03:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Welke KVP'er is de enige echte 'politieke teckel'?
Asmodian +1quote:Op maandag 7 augustus 2006 03:09 schreef Asmodian het volgende:
Schmelzer
Ik doe dan het tegenovergesteldequote:Op maandag 7 augustus 2006 03:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
Werken? Wazda? Heb ik al een jaar niet meer gedaan...
Yay!quote:
Ik ben zelfstandig fotograaf. Dus ik deel m'n eigen tijd inquote:Op maandag 7 augustus 2006 03:12 schreef Jojoortje het volgende:
Hebben jullie trouwens allemaal vakantie? Of moet er 1 nog morgen werken ofzo?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 03:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ma Tokkie vlak voordat ze moest verkassen
Ohja..nee omdat het verhaal gaat/ging dat Napoleon vergiftigd werd door arsenicum in z'n behang :pquote:Op maandag 7 augustus 2006 03:18 schreef Asmodian het volgende:
Die laatste woorden zijn soms ook genoteerd als "Mijn behang en ik zijn een duel tot de dood aan het vechten. De een of de ander zal moeten gaan"
Het is trouwens niet oorspronkelijk in 't Nederlands
Niet Napoleon, wiens laatste woord "Josephine" was
het is Kissinger niet, maar je let wel goed opquote:Op maandag 7 augustus 2006 03:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kissinger
quote:Op maandag 7 augustus 2006 03:31 schreef Nembrionic het volgende:
Douglas Adams?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |